Stella Artois: Νέα καμπάνια για την αφιλτράριστη μπίρα

Η μπίρα Stella Artois λανσάρει τη
Stella Artois Unfiltered με νέα
καμπάνια σε τηλεόραση, έντυπα, social και OOH ενέργειες.
Το brand την αποκαλεί «golden lager… στην πιο φυσική της μορφή», καθώς η μπίρα δεν έχει φιλτραριστεί.
Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τίτλο «Beer, au naturel», δημιούργησε η Mother London, σε συνεργασία με την Anonymous Content και το σκηνοθέτη Autumn De Wilde και παρουσιάζει γυμνούς τους κατοίκους μιας ευρωπαϊκής πόλης να απολαμβάνουν την αφιλτράριστη μπίρα.
Η Senior Brand Manager της Stella Artois Europe, Meg Chadwick δήλωσε: «Η καμπάνια Beer, au naturel προβάλλει την αλήθεια της φυσικά αφιλτράριστης μπίρας μας, μιας lager στην πιο φυσική της μορφή. Μια τόσο φρέσκια και γευστική μπίρα αξίζει μια πραγματικά πρωτότυπη καμπάνια, οπότε αναδείξαμε την ομορφιά του να είναι κανείς αληθινός, αυθεντικός και ''φυσικός''. Δεν γνωρίζουν πολλοί ότι η μπίρα αρχικά δεν είχε φιλτραριστεί και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που την επαναφέρουμε στις ρίζες της με την κυκλοφορία της Stella Artois Unfiltered».
Το brand την αποκαλεί «golden lager… στην πιο φυσική της μορφή», καθώς η μπίρα δεν έχει φιλτραριστεί.
Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τίτλο «Beer, au naturel», δημιούργησε η Mother London, σε συνεργασία με την Anonymous Content και το σκηνοθέτη Autumn De Wilde και παρουσιάζει γυμνούς τους κατοίκους μιας ευρωπαϊκής πόλης να απολαμβάνουν την αφιλτράριστη μπίρα.
Η Senior Brand Manager της Stella Artois Europe, Meg Chadwick δήλωσε: «Η καμπάνια Beer, au naturel προβάλλει την αλήθεια της φυσικά αφιλτράριστης μπίρας μας, μιας lager στην πιο φυσική της μορφή. Μια τόσο φρέσκια και γευστική μπίρα αξίζει μια πραγματικά πρωτότυπη καμπάνια, οπότε αναδείξαμε την ομορφιά του να είναι κανείς αληθινός, αυθεντικός και ''φυσικός''. Δεν γνωρίζουν πολλοί ότι η μπίρα αρχικά δεν είχε φιλτραριστεί και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που την επαναφέρουμε στις ρίζες της με την κυκλοφορία της Stella Artois Unfiltered».