Sheepfish: Η καμπάνια "ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤ” σε συνεργασία με ΥΓΕΙΑ & ΜΗΤΕΡΑ
Η Sheepfish, στρατηγικός συνεργάτης των ΥΓΕΙΑ & ΜΗΤΕΡΑ τα τελευταία 5 χρόνια, ανέλαβε την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, με τίτλο "ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤ”. Με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, η καμπάνια ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην υγεία τους, ενημερώνοντάς τες για την νόσο και τονίζοντας τη σημασία του προληπτικού ελέγχου.
Για ακόμη μια χρονιά, η Sheepfish πρωτοπορεί τον μήνα Οκτώβριο σε μια καμπάνια αφιερωμένη στον καρκίνο του μαστού. Η ονομασία της καμπάνιας αποτελεί ένα λογοπαίγνιο βασισμένο στην ομοιότητα των λέξεων "must" και "μαστός", υπογραμμίζοντας με έμφαση την αναγκαιότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου.
Το εμβληματικό ροζ ribbon της καμπάνιας αποκτά ζωή μέσα από ένα εντυπωσιακό FOOH, φωτίζοντας τα κτήρια του ΥΓΕΙΑ και του ΜΗΤΕΡΑ και στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας και συμπαράστασης. Tα μοναδικά εικαστικά, εμπνευσμένα από το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα της καμπάνιας, τονίζουν τη σημασία των “ΜΑΣΤ” ενεργειών που κάθε γυναίκα πρέπει να πραγματοποιεί, όπως η μαστογραφία και η αναγνώριση των συμπτωμάτων. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το τελικό μήνυμα ότι καμία γυναίκα δεν είναι μόνη σε αυτό το ταξίδι.
Ο Αριστείδης Γκότσης, Managing Director της Sheepfish, δήλωσε: “Με σταθερό όραμα να καινοτομούμε και να πρωτοπορούμε, συνεργαζόμαστε στενά με το ΥΓΕΙΑ και το ΜΗΤΕΡΑ, υπηρετώντας έναν ανώτερο κοινό σκοπό: την ευαισθητοποίηση του κοινού σε κρίσιμα θέματα υγείας. Μέσα από το κεντρικό μας μήνυμα “Είναι ΜΑΣΤ”, αναδεικνύουμε με έμφαση τη ζωτική σημασία της πρόληψης, της έγκυρης πληροφόρησης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.”