Pringles: Καμπάνια στην Ευρώπη από την Isobar
Pringles: Καμπάνια στην Ευρώπη από την IsobarΜε το δημιουργικό να φέρει την υπογραφή της Isobar, η καμπάνια ενισχύει την προσπάθεια του Brand να φιλοξενήσει τη μεγαλύτερη εικονική στοίβα από κουτιά Pringles. Η καμπάνια βρίσκει εφαρμογή σε desktops και mobile συσκευές, ενώ «τρέχει» σε 10 ευρωπαϊκές χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Σουηδία, Φινλανδία και Δανία. Παράλληλα, υποστηρίζεται μέσω πληρωμένης διαφήμισης από τα Spotify και Facebook.
«Η Last Can Standing καμπάνια των Pringles επιδιώκει, με χιούμορ, να διασκεδάσει τους fans του brand και τα online κοινά. Η φιλοδοξία της Kellogg είναι να ενθουσιάσει τον κόσμο, μέσω τροφίμων και brands που έχουν σημασία γι’ αυτόν» επισήμανε ο vice-president marketing snacks των Pringles, Armando Santacesaria.