Συνεργασία του Jameson Black Barrel με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη
Στην δεύτερη φάση της καμπάνιας, η τέχνη του whiskey και της μουσικής γίνονται ένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην δεύτερη φάση της καμπάνιας, η τέχνη του whiskey και της μουσικής γίνονται ένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚύριο όχημα της επικοινωνίας είναι το spot που δημιουργήθηκε από την creative ομάδα της Sleed.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αυτό είναι το παιχνίδι μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέρνοντας στο προσκήνιο τα Coffeebags
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας Κατά των Γυναικών»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Με το Δάχτυλο στο Καλάθι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποιήθηκε σε παραγωγή Feel Me Films.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή υπογράφει η Takes 2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή ανέλαβε η Avion Films.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καµπάνια για την καταπολέµηση της παιδικής παχυσαρκίας που υλοποιείται στο πλαίσιο της -απόλυτα αναγκαίας- Εθνικής ∆ράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας, όχι µόνο έχει τύχει θετικής υποδοχής για την προσέγγισή της, αλλά παράλληλα έχει αυξήσει σηµαντικά και το ενδιαφέρον για το θέµα. Οι άνθρωποι πίσω από την καµπάνια αλλά και το συνολικό πολυεπίπεδο πρόγραµµα έδωσαν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory