
Νέα 360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
«Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρία attp
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όλα τα μπλέκουμε. Αλλά τα σταφύλια μας, ποτέ»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νικητές θα βρεθούν σε ένα δείπνο με τον Michele Morrone, θα διεκδικήσουν πάνω από 1.000 δώρα και ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει μία Mercedes AMG A35.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ360 καμπάνια για το «Σπίτι μου ΙΙ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τηλεόραση με την υποστήριξη της Mediatech
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις μπάρες δημητριακών Corny στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με το Publicis Groupe και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κρουασάν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα σειρά φροντίδας σπιτιού #goodmood
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια "Rooted Heritage"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Για πάντα και λίγο ακόμα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory