Ogilvy One: TikTok Smart+ καμπάνια για την Autohellas Hertz
Η Ogilvy One και η Autohellas Hertz συνεχίζουν να καινοτομούν στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης μέσω των media πλατφορμών. Πρόσφατα, ενεργοποιήθηκε ο νέος τύπος καμπάνιας Smart+ στο TikTok, με σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων σε στρατηγικές lower funnel. H Autohellas Hertz ξεχώρισε ως ένας από τους πρώτους διαφημιζόμενους στην Ελλάδα που εφάρμοσε με μεγάλη επιτυχία τις αυτοματοποιημένες λύσεις της Smart+ σε καμπάνια Lead Generation.
Η Smart+ αποτελεί μια ολοκληρωμένη διαφημιστική λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη. Πέρα από τη βελτιστοποίηση των bidding και budgeting διαδικασιών, εξασφαλίζει μια ολιστική διαχείριση των καμπανιών και των δημιουργικών υλικών, με στόχο την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων και μιας πιο αποδοτικής στόχευσης του κοινού.
Τα πρώτα αποτελέσματα από την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας είναι ενθαρρυντικά, καθώς η Smart+ καμπάνια κατάφερε να συγκεντρώσει αυξημένο αριθμό αιτήσεων σε φόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με ένα σημαντικά χαμηλότερο κόστος ανά φόρμα. Αυτός ο καινοτόμος τύπος καμπάνιας, που σημειώνει ήδη σημαντική επιτυχία σε διεθνείς αγορές, αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την απόδοση των Lead Generation διαφημίσεων της Autohellas Hertz στο TikTok.