Οgilvy: Nέα, εορταστική καμπάνια για την Eurobank
Η €πιστροφή της Eurobank στην αγορά των δώρων θα είναι η έκπληξη των φετινών γιορτών: η ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια.
Φέτος, η καθιερωμένη €πιστροφή της Eurobank θα είναι ακόμα πιο μεγάλη. Θα είναι μια €πιστροφή-έκπληξη! Και πώς κατάφερε η Ogilvy να δώσει στην έννοια της «έκπληξης» ένα εορταστικό και ζεστό «χρώμα»; Μέσα από κάποια πολύ χαρακτηριστικά και χαριτωμένα στολίδια ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου, τα οποία έχουν μείνει έκπληκτα… από την απροσδόκητη εορταστική προσφορά!
Γιατί, ειδικά φέτος, η Eurobank για κάθε αγορά με κάρτες της Τράπεζας σε επιλεγμένους συνεργάτες, προσφέρει 10% σε όσους πελάτες έχουν το €πιστροφή app ή 20% €πιστροφή σε όσους χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό τους πορτοφόλι. Και κάπως έτσι, τα φετινά δώρα θα γίνουν με ακόμα μεγαλύτερο χαμόγελο!
Η παραγωγή του σποτ έγινε από τη FOSS PRODUCTIONS.