To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Νovibet Έπαθα»: Mε άρωμα εξέδρας η νέα επικοινωνία της Novibet από τη 4WiseMonkeys

«Νovibet Έπαθα»: Mε άρωμα εξέδρας η νέα επικοινωνία της Novibet από τη 4WiseMonkeys

Δυναµικά µπαίνουν για ακόµη µια χρονιά στη νέα σεζόν Νovibet και 4 Wise Monkeys µε µια καµπάνια που δείχνει πώς µπορείς να χάσεις τη φωνή σου πανηγυρίζοντας όχι µόνο γκολ αλλά και νέα features. O Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder/ Head of Creative της 4 Wise Monkeys, και ο Μιχάλης Ρούσσος, Head of MarComms GR & CY της Novibet, έδωσαν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες.

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς

adb:
Σε ποιο insight βασίζεται η νέα καµπάνια που υπογράφετε για τη Novibet; Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούµενο και πώς το προσεγγίσατε;


Βαγγέλης Δαβιτίδης:
O πελάτης µας ζήτησε µια επικοινωνία η οποία θα επικοινωνούσε ξεκάθαρα τα νέα προϊοντικά features του app. Βασισµένοι πάνω σε ένα πολύ δυνατό οπαδικό Insight, που είναι ότι όταν πανηγυρίζεις για µια µεγάλη νίκη της οµάδας σου θα χάσεις τη φωνή σου, δηµιουργήσαµε την καµπάνια «Novibet έπαθα». Εκεί, µε έκπληξη ο οργανωτής της εξέδρας διαπιστώνει ότι τα «πρωτοπαλίκαρα» των φανατικών δεν µπορούν να στηρίξουν την οµάδα, γιατί έχουν χάσει τη φωνή τους πανηγυρίζοντας για το φοβερό flash bet ή bet builder combo του ανανεωµένου app της Novibet.  Έχει πλάκα, γιατί πολλές φορές έχω πάει βραχνιασµένος στο γραφείο µετά τις µεγάλες βραδιές της οµάδας µου. Και βέβαια ξέρουµε ποιος συνάδελφος στο γραφείο ή φίλος στην παρέα θα έρθει χωρίς φωνή την εποµένη µιας µεγάλης επιτυχίας του Παναθηναϊκού, του Ολυµπιακού ή της ΑΕΚ.  

adb: Πρόκειται για 360º επικοινωνία. Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ, ποιες άλλες εκτελέσεις υπάρχουν και σε ποιες πλατφόρµες;

Βαγγέλης Δαβιτίδης: Η καµπάνια απλώνεται σε όλα τα κλασικά ATL µέσα όπως TV, ράδιο, outdoor, ενώ φυσικά έχει έντονη digital παρουσία σε όλες τις ψηφιακές αλλά και digital πλατφόρµες.

adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του απαιτητικού, όπως φαίνεται, σποτ;

Βαγγέλης Δαβιτίδης: Πάντα όταν δηµιουργείς µια καµπάνια που θα παίξει µε έντονες πιέσεις, έχεις στο µυαλό σου ότι χρειάζεσαι µια πλατφόρµα επικοινωνίας φρέσκια, µε ένα δυνατό Insight που να µπορεί να λειτουργήσει σε πολλές διαφορετικές εκτελέσεις, ώστε να µην κουραστεί ο τηλεθεατής από την επαναληψιµότητα. Επίσης, θέλαµε ένα πολύ δυνατό casting, αφού οι φάτσες των φανατικών οπαδών θα έπρεπε να µπορούν να στηρίξουν το ρόλο. Και ένα πολύ ιδιαίτερο και µεγάλο ποδοσφαιρικό γήπεδο που να µη θυµίζει κάποιο γνωστό και αναγνωρίσιµο αντίστοιχο ελληνικό.  

adb: Πώς επηρέασε η viral επιτυχία του «Novibet θέλω» τη δηµιουργία της νέας καµπάνιας;

Βαγγέλης Δαβιτίδης: Κατ’ αρχάς µιλάµε για δύο καµπάνιες µε τελείως διαφορετικά objectives. Εδώ δεν είχαµε µια κατά βάση brand επικοινωνία όπως πέρυσι αλλά µια καθαρά προϊοντική προσέγγιση, η οποία έπρεπε να επικοινωνήσει την ανωτερότητα των features του app. Νοµίζω ότι χτίζοντας πίσω από ένα πολύ δυνατό Insight, το «Novibet έπαθα» πέτυχε να κάνει relate µε το κοινό στόχο µε fun και ανάλαφρο τρόπο. Η αφωνία λόγω των πανηγυρισµών είναι µια πλατφόρµα που µπορεί να επικοινωνήσει και να αναδείξει πόσο διασκεδαστικά και exciting µπορεί να είναι τα νέα features. Ευχαριστούµε τον πελάτη µας για την εµπιστοσύνη όλα αυτά τα χρόνια στην κοινή µας πορεία, ώστε να χτιστεί ένα brand που το κοινό εµπιστεύεται και προτιµά για τη διασκέδασή του. 

adb: Ποια είναι τα νέα features που παρουσιάζει αυτήν τη σεζόν η Novibet και πώς αποφασίσατε να τα προβάλετε;

Μιχάλης Ρούσσος: Μπορώ να πω µε σιγουριά ότι ο κλάδος του online gaming είναι ένας από τους πιο δυναµικούς και ταχύτατα αναπτυσσόµενους, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα, λειτουργούµε αποκλειστικά στο online περιβάλλον, το οποίο είναι συνώνυµο της ταχύτητας, της αµεσότητας και της πληθώρας περισπασµών και επιλογών. Συνεπώς, για να παραµένουµε ένα από τα κορυφαία brands του κλάδου, οφείλουµε να αναβαθµίζουµε συνεχώς την εµπειρία διασκέδασης µε νέα features, τα οποία αφουγκράζονται τις ανάγκες του κοινού. Η νέα αθλητική σεζόν βρίσκει τη Novibet µε ένα ανανεωµένο προϊόν αθλητικού στοιχήµατος, µε προσθήκες όπως το microbetting (Flash Bets) και το ενισχυµένο «παρολί» (Bet-builder Boost), ενώ στο επόµενο διάστηµα θα προστεθούν νέες εξελιγµένες δυνατότητες. Στόχος της νέας επικοινωνιακής καµπάνιας µας είναι να προβάλουµε όλα τα νέα features, χωρίς όµως να καταφύγουµε σε µια παραδοσιακή προϊοντική διαφήµιση.  Όπως θα δείτε λοιπόν, η καµπάνια «Novibet έπαθα» ενσωµατώνει οργανικά στο σενάριο όλα τα νέα features, παρουσιάζοντάς τα µέσα από τις ατάκες των ίδιων των πρωταγωνιστών - οι οποίοι έχουν µείνει… «άφωνοι» από την εµπειρία διασκέδασης που συναντούν στη Novibet. Τόσο στην ταινία, όσο και στα υπόλοιπα επικοινωνιακά υλικά (OOH, Radio, Social Media, Print κ.λπ.) ακολουθούµε αυτό το µοτίβο, παρουσιάζοντας τα νέα features µέσα από υλικά διαµορφωµένα αποκλειστικά για το κάθε κανάλι επικοινωνίας.

adb: Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία της Novibet για την επικοινωνία και το marketing και πώς αποτυπώνεται στη νέα 360º καµπάνια;

Μιχάλης Ρούσσος: Για τη Novibet η επικοινωνία µε τον πελάτη είναι πάντα αµφίδροµη και ευρύτερα η marketing στρατηγική µας βασίζεται στις ανάγκες που µας εκφράζει το κοινό µας ώστε να διαµορφώνουµε... το παιχνίδι όπως το θέλουν.  Έτσι, λοιπόν, χτίζουµε καµπάνιες που δηµιουργούν ανάδραση από τους θεατές/ακροατές/followers και µια ανοιχτή κουβέντα µε στόχο τη διασκέδαση και τη βελτίωσή της. Αυτός ο στόχος διαδραστικής επικοινωνίας µας κατευθύνει και για τη νέα µας καµπάνια που επιδιώκουµε να έχει απήχηση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας µέσω του πολύ απλού και εύκολα αναπαραγόµενου δηµιουργικού οχήµατος της… αφωνίας.  Όλοι µας περάσαµε µια αθλητική χρονιά γεµάτη πανηγυρισµούς και βραχνάδα. Τώρα ζητούµε από τους φίλους µας να συνεχίσουν να πανηγυρίζουν έως ότου κλείσει η φωνή και πάθουν… Novibet. Το νέο σύνθηµα που ακούγεται στην ATL επικοινωνία µας θέλουµε να διαδοθεί από στόµα σε στόµα, συνεχίζοντας το τεράστιο περσινό buzz.

adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει µέχρι στιγµής για τη νέα καµπάνια; Πώς την έχει υποδεχτεί το κοινό;

Μιχάλης Ρούσσος: Η Novibet έχει ξεχωρίσει για τις µοντέρνες και διασκεδαστικές καµπάνιες της τα τελευταία χρόνια. Στη διαχρονικά ανθρωποκεντρική προσέγγιση της επικοινωνίας µας, βασικοί πρωταγωνιστές παραµένουν και φέτος οι χρήστες της πλατφόρµας, οι οποίοι είναι ταυτόχρονα και υποστηρικτές των αγαπηµένων τους οµάδων. Είναι οι φίλαθλοι που στηρίζουν τις οµάδες τους σε κάθε εµπόδιο αλλά και σε κάθε επιτυχία. Είναι όλοι όσοι πανηγυρίζουν κάθε νίκη µέχρι να µείνουν… «άφωνοι» ή, όπως λέµε δηµιουργικά, «παθαίνουν… Novibet». Φέτος λοιπόν οι άνθρωποι αυτοί έρχονται σε πρώτο πλάνο, σε µια καµπάνια µε την οποία όλοι µπορούν να συσχετιστούν. Αυτό είναι και το feedback που έχουµε λάβει µέχρι στιγµής για την καµπάνια, η οποία γίνεται µια αφορµή για storytelling της κάθε προσωπικής ιστορίας στις παρέες των φιλάθλων που… έπαθαν.

adb: Θεωρείτε πως υπάρχουν ιδιαίτεροι κανόνες όσον αφορά τη διαφήµιση και το marketing στο χώρο του online betting; Η χρήση του χιούµορ εντάσσεται σε αυτούς;

Μιχάλης Ρούσσος: Εξ ορισµού ο κλάδος του online gaming είναι πολύ αυστηρά ρυθµισµένος σε επίπεδο επικοινωνίας, διαφήµισης και marketing, µε βασική προτεραιότητα την προστασία των παικτών.  Άρα κάθε φορά που ξεκινάµε το σχεδιασµό µιας νέας καµπάνιας, βασιζόµαστε στην παραδοχή ότι υπάρχουν πολλοί περιορισµοί που οφείλουµε να ακολουθήσουµε. Είναι όµως ταυτόχρονα και το κίνητρό µας για να σκεφτόµαστε δηµιουργικά και να προσπαθούµε να προσφέρουµε κάθε χρόνο µια ευφάνταστη επικοινωνία που θα συνεπάρει το κοινό µας. Πράγµατι, το χιούµορ αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας της Novibet, η οποία ήταν από τις πρώτες εταιρείες που το ενέταξε επιτυχηµένα στις προϊοντικές επικοινωνίες της. Παρατηρούµε χρόνο µε το χρόνο µε χαρά ότι και άλλες εταιρείες υιοθετούν τη συγκεκριµένη στρατηγική, ενώ ταυτόχρονα λαµβάνουµε πολύ θετικό feedback από το κοινό για τη φρέσκια προσέγγιση που έχουµε φέρει στον κλάδο. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρω ότι το χιούµορ δεν είναι η µόνη βάση πάνω στην οποία µπορεί να στηθεί µια επιτυχηµένη καµπάνια - εξίσου σηµαντικό είναι να αξιοποιούµε insights των παικτών και της αγοράς, ώστε κάθε επικοινωνία να «απαντάει» στα ζητούµενα του κοινού µας.

 
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-Founder / Head of Creative


Μιχάλης Ρούσσος,  Head of MarComms GR & CY

Συντελεστές

4WiseMonkeys

Βαγγέλης ∆αβιτίδης
Co-Founder / Head of Creative

Mark Aris
Co-Founder / Strategic Planning Director

Πένυ Παγώνη
Creative Director

Γιώργος Καψάσκης
Associate Creative Director

Θοδωρής Μαλαπέτσας
Associate Creative Director

Ηλίας Μουστακέας
Associate Creative Director

Σία Καρέτα
Business Unit Director

Αποστόλης Στούµπος
Account Director

Ίλντα Μπουνγκούρη
Senior Account Manager

Βασίλης Κυριακάτος
Account Manager

Φένια Σαρατσοπούλου
Account Manager

Αντριάνα Τζέκα
Account Executive

NOVIBET

Έλενα Μπάρµπα
Marketing Communications Director

Λίνα Αθανασίου
Creative Director GR & CY

Μιχάλης Ρούσσος 
Head of MarComms GR & CY

Μάνος Χέλµης 
Marketing & Communications Manager

TopCut Modiano

Μίκης Μοδιάνο
Executive Producer

Νικήτας Ραφαήλ
Producer

Γρηγόρης Ρέντης
Σκηνοθέτης

Fiilip Bogdan
∆/ντης Φωτογραφίας

Post Faust
Vfx

Bounce
Ήχος/Μουσική