Νέα τηλεοπτική διαφήμιση για τη Citroen C4

Η Citroen με το νέο τηλεοπτικό σποτ που αφορά στο νέο Citroen C4 εστιάζει στον πλούσιο εξοπλισμό, την άνεση, την οικονομία στις μετακινήσεις, καθώς και την 5ετή εγγύηση.
Η τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια του Citroen C4 επικεντρώνεται στα ισχυρά προïοντικά χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων κορυφαία τεχνολογία, οθόνη αφής 7" με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Οι μεγάλοι και άνετοι χώροι, η γνωστή άνεση των αναρτήσεων Citroen, τα 408 λίτρα χώρου αποσκευών, καθώς και οι υπερσύγχρονοι κινητήρες βενζίνης PureTech και Diesel BlueHDi προδιαγραφών Euro 6 που προσφέρουν κορυφαία δύναμη και οικονομία, είναι στοιχεία που κάνουν το C4, σε συνδυασμό με τα 5 χρόνια εγγύησης, την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων.
Η τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια του Citroen C4 επικεντρώνεται στα ισχυρά προïοντικά χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων κορυφαία τεχνολογία, οθόνη αφής 7" με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Οι μεγάλοι και άνετοι χώροι, η γνωστή άνεση των αναρτήσεων Citroen, τα 408 λίτρα χώρου αποσκευών, καθώς και οι υπερσύγχρονοι κινητήρες βενζίνης PureTech και Diesel BlueHDi προδιαγραφών Euro 6 που προσφέρουν κορυφαία δύναμη και οικονομία, είναι στοιχεία που κάνουν το C4, σε συνδυασμό με τα 5 χρόνια εγγύησης, την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων.