Νέα καμπάνια από την Ikea

Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, με βασικό μήνυμα #ligospitiakoma.
#ligospitiakoma είναι όλα εκείνα τα πρωινά που θέλει κάποιος να χουζουρέψει στο κρεβάτι, να πιεί δύο γουλιές καφέ παραπάνω, ή εκείνα τα βράδια που θέλει να κάτσει λίγο ακόμα στον καναπέ κι ας κλείνουν τα μάτια του. Είναι εκείνες οι φορές που θα ήθελε να μπορεί να σταματήσει τον χρόνο για να περάσει λίγες ακόμα στιγμές με την παρέα ή να παίξει κι άλλο με τα παιδιά του. Και αυτές ακριβώς οι στιγμές, που αξίζει να περνάμε σε κάθε γωνιά του σπιτιού μας, ήταν και η πηγή έμπνευσης για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΙΚΕA.
Η δυναμική της νέας καμπάνιας μεταφέρεται και εκτός του τηλεοπτικού σποτ και καλεί τον κόσμο να κατακτήσει το δικαίωμά του να μείνει στο σπίτι λίγο ακόμα, μέσω του site ikea.gr/ligospitiakoma.
#ligospitiakoma είναι όλα εκείνα τα πρωινά που θέλει κάποιος να χουζουρέψει στο κρεβάτι, να πιεί δύο γουλιές καφέ παραπάνω, ή εκείνα τα βράδια που θέλει να κάτσει λίγο ακόμα στον καναπέ κι ας κλείνουν τα μάτια του. Είναι εκείνες οι φορές που θα ήθελε να μπορεί να σταματήσει τον χρόνο για να περάσει λίγες ακόμα στιγμές με την παρέα ή να παίξει κι άλλο με τα παιδιά του. Και αυτές ακριβώς οι στιγμές, που αξίζει να περνάμε σε κάθε γωνιά του σπιτιού μας, ήταν και η πηγή έμπνευσης για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΙΚΕA.
Η δυναμική της νέας καμπάνιας μεταφέρεται και εκτός του τηλεοπτικού σποτ και καλεί τον κόσμο να κατακτήσει το δικαίωμά του να μείνει στο σπίτι λίγο ακόμα, μέσω του site ikea.gr/ligospitiakoma.