Νέα καμπάνια της Κωτσόβολος για τις Εκπτώσεις
Νέα καμπάνια της Κωτσόβολος για τις ΕκπτώσειςΗ νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας με στιγμές εμπνευσμένες από την καθημερινότητα, προσπαθεί να επικοινωνήσει τις αγοραστικές δυνατότητες των καταναλωτών στα καταστήματα Κωτσόβολος. Η καμπάνια, που βρίσκεται ήδη στον «αέρα» και έχει επιμεληθεί η διαφημιστική εταιρεία Lowe Athens, αποτελεί μια μίνι τηλεοπτική σειρά στην οποία, μέσα από τις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι κεντρικοί της χαρακτήρες αλλά και τις λύσεις που προσφέρει η Κωτσόβολος, ξετυλίγεται μια ολόκληρη ιστορία από «επεισόδιο» σε «επεισόδιο». Με κεντρικό μήνυμα το «Εκπτώσεις! Αυτό Ξαναπες το. Εκπτώσεις Κωτσόβολος να Παραμιλάς», η καμπάνια στοχεύει στο να υπενθυμίσει στους καταναλωτές ότι η Κωτσόβολος είναι πάντα δίπλα τους για να τους διευκολύνει να πραγματοποιήσουν αγορές που πραγματικά θα κάνουν τη ζωή τους καλύτερη.
Με αφορμή την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων, ο κ. Κώστας Στράτης, Εμπορικός Διευθυντής της Dixons South-East Europe, δήλωσε: «Στη συνεχή προσπάθεια μας να είμαστε καλύτεροι για τους πελάτες μας και να τους βοηθήσουμε να βελτιώσουν τη ζωή και την καθημερινότητα τους, αυτή τη φορά επιδιώκουμε να τους κάνουμε να… παραμιλήσουν! Με πολύ ενέργεια και πάθος για τον καταναλωτή θα επιχειρήσουμε να υπερβούμε τον εαυτό μας και να προσφέρουμε πολύ χαμηλότερες τιμές, πολλές διευκολύνσεις και δόσεις και όπως πάντα την απόλυτη εξυπηρέτηση και τις πιο καινοτόμες υπηρεσίες. Το 2014 έχουμε βάλει ένα στοίχημα να είμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας και ξεκινώντας από σήμερα θα κάνουμε τα πάντα για να το κερδίσουμε».