Νέα καμπάνια για τη Βερόπουλος
Νέα καμπάνια για τη ΒερόπουλοςΜε βασικό tagline την φράση «ΒΕΡΟ φρέσκο, ΒΕΡΟ Ελληνικό, ΒΕΡΟ οικονομικό, Βερόπουλος», η καμπάνια αφορά την νέα σειρά Private Label ΒΕΡΟ ΦΡΕΣΚΟ της Βερόπουλος και προβάλλει συγκεκριμένα τα προϊόντα με νωπό ελληνικό κοτόπουλο, που έχουν συσκευαστεί και ελεγχθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Βεροπουλος δραστηριοποιείται στον τομέα του νωπού κρέατος από το 1981, ενώ από το 1994 διαθέτει ειδικό εργαστήριο με άδεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που τροφοδοτεί 209 καταστήματα του ομίλου σε όλη την Ελλάδα και η δυναμικότητα του είναι 1000 τόνοι μηνιαίως. Η δραστηριότητα του εργαστηρίου αποτελείται από δυο κύριες γραμμές παραγωγής: αυτή του ΒΟΕΙΟΥ (μοσχαρίσιου) κρέατος και αυτή του χοιρινού ενώ από το καλοκαίρι του 2012 έχει προστεθεί και η γραμμή της επεξεργασίας και τυποποίησης νωπού κοτόπουλου.