Νέα καμπάνια από τον ΕΟΤ
Νέα καμπάνια από τον ΕΟΤΣύμφωνα με όσα εξήγησε η υπουργός, δεν πρόκειται για μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που «στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό».
Η καμπάνια, την οποία σχεδίασε η beetroot και ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.