Νέα καμπάνια από τη Volvo!
Νέα καμπάνια από τη Volvo!Συγκεκριμένα, η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, ο αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της χώρας, Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς και ο συνθέτης και μουσικός παραγωγός Μαξ Μάρτιν, συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός μικρού μήκους φιλμ, που προβάλει τη σουηδική φύση και παραδοσιακό τρόπο ζωής. Μάλιστα, οι δημιουργοί του φιλμ επέλεξαν ως τίτλο τη φράση Made by Sweden (αντί του περισσότερο «αναμενόμενου» και πιο σωστού συντακτικά Made in Sweden), με στόχο να καταδείξουν ότι αυτές ακριβώς οι γεωγραφικές συνθήκες και φιλοσοφία «γέννησαν» αυτή τη μάρκα, αυτόν τον αθλητή, αυτόν τον καλλιτέχνη. Το διάρκειας δύο λεπτών φιλμ, έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και τα social media, ενώ σε μικρότερη χρονικά έκδοση προβάλλεται και από τηλεοπτικά κανάλια.
«Σουηδία και Volvo είναι δύο έννοιες αλληλένδετες. Με το φιλμ αυτό θέλουμε να μοιραστούμε με όλο τον κόσμο την χαρά και υπερηφάνεια για την καταγωγή της μάρκας. Για μας, είναι αυτή ακριβώς η άγρια ομορφιά της σουηδικής φύσης και η φιλοσοφία των Σουηδών, που μας κάνει να ξεχωρίζουμε ανάμεσα στους άλλους κατασκευαστές στους τομείς της ασφάλειας, του design και της περιβαλλοντικής ευαισθησίας! Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που οδηγός του XC60 στο φιλμ είναι ένας άλλος διάσημος Σουηδός, ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, ενώ τη μουσική έχει γράψει ένας άλλος Σουηδός και μεγάλο όνομα της μουσικής βιομηχανίας, ο Μαξ Μάρτιν», δήλωσε ο Αλαίν Βισσέρ, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών στη Volvo Cars.
Στο φιλμ, μαζί με τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς πρωταγωνιστεί και το Νέο Volvo XC60, που ο αθλητής οδηγεί σε χιονισμένα τοπία. Η μουσική που ακούγεται είναι του Μαξ Μάρτιν και αποτελεί μία διασκευή του εθνικού ύμνου της Σουηδίας.