Νέα καμπάνια από τη Visa Europe
Νέα καμπάνια από τη Visa EuropeΈξι χρόνια μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας «Όλα Κυλάνε Γρήγορα με Visa», η δαπάνη με κάρτες Visa στην Ευρώπη έχει αυξηθεί από 883 δισ. ευρώ σε 1,3 τρισεκατομμύρια ευρώ. Η επικοινωνιακή της καμπάνια έχει δημιουργήσει μια συνεπή και οραματική πλατφόρμα που στοχεύει στην αύξηση της γνώσης και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις νέες υπηρεσίες πληρωμών.
Επίκεντρο της νέας καμπάνιας είναι η καινοτομία και εστιάζει στα αισθήματα που προκαλεί η χρήση μιας Visa -ασφάλεια, ευκολία, ταχύτητα- και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν το επόμενο βήμα στο νέο κόσμο των πληρωμών, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο απλή, γρήγορη και ευέλικτη.
Η καμπάνια αξιοποιεί διάφορα μέσα, όπως τηλεόραση και διαδίκτυο και προσεγγίζει 300 εκατομμύρια ενήλικες στην Ευρώπη, έχοντας θέσει τρεις στόχους: Να αυξήσει την ενημέρωση και την εμπιστοσύνη γύρω από τις νέες τεχνολογίες πληρωμών Visa, να χτίσει την αξία του brand Visa και να αναδείξει την τεχνολογική υπεροχή της Visa. Σε κάθε αγορά, η καμπάνια προσαρμόζεται ανάλογα για να αποτυπώσει τις τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο των πληρωμών στη συγκεκριμένη χώρα.