Νέα 360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360ο καμπάνια για το Algofren της InterMed.
Η καμπάνια, που κάνει roll-out σε επίπεδο 360ο και «τρέχει» σε όλα τα κανάλια, βασίστηκε σε concept που αναπτύχθηκε in-house από τις ομάδες digital και marketing της φαρμακοβιομηχανίας του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, ενώ την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η FilmSkin.
«Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει» είναι το μότο της καμπάνιας.
Το Algofren, που είναι διαθέσιμο σε δισκία ή αναβράζοντα κοκκία, καθώς και σε κρέμα για τοπική χρήση, όπως ακούγεται και στο σποτ δρα αποτελεσματικά, σε λίγα λεπτά ανακουφίζοντας από τον πυρετό και κάθε είδους πόνο: πονοκέφαλο, πόνο στις αρθρώσεις, πονόδοντο, πόνους περιόδου, πόνο στους μυς, ωταλγία.
Το Algofren είναι το Νο.1* μη στεροειδές αντιφλεγμονώδες φάρμακο (ΜΣΑΦ), που εμπιστεύονται γιατροί και φαρμακοποιοί στην κατηγορία της ιβουπροφαίνης.
*Με βάση τις πωλήσεις | Δεδομένα πωλήσεων IQVIA MAT Δεκέμβριος 2024, κατηγορία Ιβουπροφαίνης