To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΜullenLowe Athens: Νέα πασχαλινή καμπάνια για τα My market

ΜullenLowe Athens: Νέα πασχαλινή καμπάνια για τα My market

Πώς βρέθηκε ένας λαγός στην εξοχή να κάνει auto-stop; Πώς το σύμπαν συνωμότησε και πέρασε από εκεί η Κατερίνα Καινούριου με το νέο Peugeot 3008 Hybrid Allure δώρο των My market; Όλα αυτά τα ευφάνταστα ερωτήματα, μας απαντάει η νέα πασχαλινή καμπάνια για τον Διαγωνισμό Super Auto. Stop των My market.

Η καμπάνια έρχεται να υποστηρίξει τον πρωταρχικό στόχο των My market που παραμένει πάντα η σύνδεση με τους πελάτες τους, η επιβράβευση για τις αγορές τους και φυσικά η φρέσκια εικόνα και η φιλική εξυπηρέτηση χτίζοντας στη στρατηγική υπόσχεση του brand ΄Μαζί, για όσα αγαπάς’. 

Η Κατερίνα Καινούργιου και ένας λαγός σε ρόλο έκπληξη δημιουργούν ένα δίδυμο που διαδρά, αστειεύεται και αναδεικνύει το φανταστικό δώρο, ένα Peugeot 3008 Hybrid έκδοσης Allure.

Με ανεβασμένη διάθεση, δυναμική μουσική, την εντυπωσιακή παρουσία της Κατερίνας Καινούργιου και του χαριτωμένου συμπρωταγωνιστή της, η καμπάνια ξεκίνησε στις 6 Απριλίου και συνεχίζεται σε τηλεόραση, social media και digital περιβάλλον, πλαισιωμένη από δράσεις και εκπλήξεις των My market για την πασχαλινή περίοδο.

Η ταινία έγινε με παραγωγή STEFI Productions και σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.