To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MullenLowe Athens: Η καμπάνια Black Friday Νoir! για την Electronet

MullenLowe Athens: Η καμπάνια Black Friday Νoir! για την Electronet

Η νέα καμπάνια της MULLENLOWE ATHENS για την ELECTRONET, αποτελεί έναν ευρηματικό συνδυασμό vintage αισθητικής και Gen Z γλώσσας. Η καμπάνια χρησιμοποιεί πραγματικό footage υλικό από film noir του Hollywood της δεκαετίας 1940-1950, με μεταγλώττιση σε διαλόγους εμπνευσμένους από τη γενιά Z.

To αποτέλεσμα δημιουργεί μια χιουμοριστική συνθήκη μέσα στη χαρακτηριστική μυστηριακή ατμόσφαιρα των αυθεντικών ταινιών, όπου οι προβληματισμένοι NOIR ήρωες γίνονται bros και queens. Αναζητούν και πάντα βρίσκουν λύση για τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους, με απειλητικά καλές συσκευές, απρόβλεπτα χαμηλές τιμές και τρομακτικά καλή εξυπηρέτηση…στο BLACK FRIDAY της ELECTRONET.

Στόχος της καμπάνιας είναι να απευθυνθεί τόσο στη Gen Z γενιά αλλά και σε όσους θέλουν να κάνουν αγορές συσκευών κατά την περίοδο του Black Friday αδιακρίτως ηλικίας και ενδιαφερόντων. Αποτελείται από μία main και αρκετές προϊοντικές τηλεοπτικές ταινίες για συγκεκριμένες κατηγορίες, καθώς και in store ραδιοφωνικό μήνυμα και υλικά. Πιο συγκεκριμένα, για τους πωλητές, δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο Gen Z glossary, ώστε σε κάθε πώληση να χρησιμοποιείται και να ‘ζωντανεύει’ ακόμα περισσότερο την ιδέα μέσα στο κατάστημα, αλλά και να λύνει απορίες στους ‘όχι και τόσο εξοικειωμένους’.

Ταυτόχρονα η καμπάνια θα τρέξει και σε digital περιβάλλον, με έμφαση στα Social με τη χρήση teaser, poll και διαγωνισμών, φέρνοντας τους καταναλωτές σε επαφή μαζί της, σε όλα τα touch points του customer journey.

Ξεκινάει από τα μέσα Νοεμβρίου και συνεχίζει μέχρι τη λήξη της Black Friday περιόδου. Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η Parasol.

TAGS: Electronet