Mondelēz Hellas: Η καμπάνια ''7DAYS Croissant Taxi Takeover'' σε συνεργασία με την Cabtivo
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κρουασάν (30 Ιανουαρίου), η Mondelēz Hellas με την συνεργασία των Cabtivo και Publicis Groupe έδωσε άλλη διάσταση στο «snacking on the go»! Για τρεις συνεχόμενες ημέρες (27-30 Ιανουαρίου), 50 ταξί στην Αθήνα δεν παρείχαν απλώς μετακινήσεις – αλλά προσέφεραν και 7DAYS Κρουασάν, εκπλήσσοντας ευχάριστα τους επιβάτες με μια απολαυστική λιχουδιά.
Μέσα από αυτή την πρωτότυπη δράση, οι οδηγοί ταξί, συνεργάτες της Cabtivo, προσέφεραν δωρεάν δείγματα 7DAYS Κρουασάν και, παράλληλα, οι ψηφιακές οθόνες της Cabtivo μέσα στα ταξί πρόβαλλαν πληροφοριακό οπτικό υλικό για το αγαπημένο σνακ. Η καμπάνια συνδύασε άψογα τη ψηφιακή διαφήμιση με τη φυσική αλληλεπίδραση, μετατρέποντας μια απλή διαδρομή με ταξί σε μια μοναδική εμπειρία.
«Στην Cabtivo, δεν προβάλλουμε απλώς διαφημίσεις – μεταμορφώνουμε τα ταξί σε κινητά media hubs, προσφέροντας περιεχόμενο και διαφημίσεις στους επιβάτες βάσει γεωγραφικής τοποθεσίας», δήλωσε η κα Κλοντιάνα Λέκα, Head of Sales της Cabtivo. «Και τι καλύτερο παράδειγμα από το να συνδυάσουμε ένα καθημερινό μέσο μεταφοράς, όπως είναι το ταξί, με τη μοναδική καθημερινή γευστική απόλαυση που προσφέρουν τα 7DAYS Κρουασάν».
Διαφήμιση που σας ακολουθεί
Οι προηγμένης τεχνολογίας οθόνες της Cabtivo μέσα στα ταξί επιτρέπουν στα brands να προσεγγίζουν τους επιβάτες σε πραγματικό χρόνο με μηνύματα βασισμένα στην τοποθεσία, καθιστώντας τη διαφήμιση πιο ελκυστική, διαδραστική και αποτελεσματική. Το 7DAYS Croissant Taxi Takeover απέδειξε πώς τα brands μπορούν να δημιουργούν στιγμές έκπληξης και απόλαυσης που οι επιβάτες δεν θα ξεχάσουν.