To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια για τη φιλαναγνωσία από τον «Βιβλιοδανό» και τη ΣΤΑΣΥ

Καμπάνια για τη φιλαναγνωσία από τον «Βιβλιοδανό» και τη ΣΤΑΣΥ

Αυτές τις μέρες όσοι μετακινούνται με το μετρό βλέπουν ένα ιδιαίτερο, ευφάνταστο σποτ να προβάλλεται στις οθόνες των συρμών καθώς και στις οθόνες που βρίσκονται στις αποβάθρες των σταθμών. Η πρωτοβουλία για την προβολή ανήκει στον «Βιβλιοδανό», τη διαδικτυακή υπηρεσία που εξυπηρετεί περισσότερες από 1.500 δανειστικές βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων πάνω από 1.000 ανήκουν σε δημόσια σχολεία.

Στόχος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής ενέργειας είναι να προωθηθούν η ιδέα της φιλαναγνωσίας και η παρακίνηση των επιβατών να αξιοποιούν το χρόνο μετακίνησής τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για το διάβασμα ενός βιβλίου. Η ιδέα του σποτ βασίζεται στο ότι διαβάζοντας ο επιβάτης «ταξιδεύει» σε δύο κόσμους: τον πραγματικό αλλά και αυτόν του βιβλίου. Ο τρόπος με τον οποίο έχει αποδοθεί το «διπλό» αυτό ταξίδι, είναι ιδιαίτερα ευρηματικός και δημιουργικός και είναι ιδέα της διαφημιστικής εταιρείας Unusual. Η ΣΤΑΣΥ, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, παραχώρησε αφιλοκερδώς τους χώρους προβολής στον «Βιβλιοδανό», δηλώνοντας έτσι αρωγός στην ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.