To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η North Star για τα ξυριστικά BiC

Η North Star για τα ξυριστικά BiC
Η North Star για τα ξυριστικά BiC

Νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τα ξυριστικά προϊόντα της BiC ανέλαβε η North Star Communication Unlimited, αναδεικνύοντας την τεχνολογικής καινοτομίας της μάρκας και παρουσιάζοντας το Παγκόσμιο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, που εδρεύει στην Ελλάδα.

Προχωρώντας την προηγούμενη καμπάνια της BiC για την προώθηση της ελληνικότητας των ξυριστικών προϊόντων της, η νέα επικοινωνιακή καμπάνια εστιάζει τόσο στoν ελληνικό σχεδιασμό, την παραγωγή και τις εξαγωγές των ξυριστικών BiC σε όλο τον κόσμο, όσο και την υψηλή τεχνολογία τους.

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνίας περιλαμβάνει Corporate καμπάνια η οποία  ‘τρέχει’ στο Ραδιόφωνο και τον Κινηματογράφο, ενώ υποστηρίζεται σταθερά από ένα διευρυμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων με έμφαση σε Υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και Media Relations.

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια στο Ραδιόφωνο φέρνει σε πρώτο πλάνο τους εργαζομένους της BiC προβάλλοντας τη δυναμική τους άποψη και την αισιόδοξη στάση τους απέναντι στη ελληνική πραγματικότητα με βασικό μήνυμα: «Στην Ελλάδα δημιουργούμε το αύριο των ξυριστικών BiC® για όλο τον κόσμο».

Στον Κινηματογράφο, η καμπάνια προβάλλει με 3D διαφημιστικό σποτ, την τεχνολογία κινητών λεπίδων των ξυριστικών BiC, που δημιουργήθηκε από Έλληνες ειδικούς στο Παγκόσμιο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας στην Ελλάδα.

Ο Μάνος Νικολάκης, Γενικός Διευθυντής της BiC Violex, ανέφερε σχετικά: «Μέσα από τη νέα μας καμπάνια, αναδεικνύεται με σαφή τρόπο η ελληνική ψυχή του brand, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη των ξυριστικών BiC® από ελληνικά μυαλά».

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της North Star Communication, Γιώργος Κεδικίδης, σχολίασε: «Τα ξυριστικά BiC® διαθέτουν υψηλή τεχνολογία που δημιουργείται και εξελίσσεται εδώ, στην Ελλάδα, και εξάγεται σε όλο τον κόσμο. Αυτό το στοιχείο της καινοτομίας της BiC αναδεικνύουμε δυναμικά μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, στο πλαίσιο της μακροχρόνιας συνεργασίας μας».