Η DK advertising λανσάρει τα τοματίνια Lucia’s Farm

Ο σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ένας από τους κριτές του φετινού masterchef, πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησε η DK advertising, για λογαριασμό του πελάτη της, Lucia’s Farm
H ιδέα βασίστηκε σ΄ένα ταξίδι αναζήτησης, στην πηγή παραγωγής του προιόντος: ο σεφ επισκέπτεται τα θερμοκήπια υδροπονίας που παράγουν τα γευστικά τοματίνια lucia’s farm για ν’ανακαλύψει ο ίδιος τη γεύση και την ποιότητά τους.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο και social media.
H ιδέα βασίστηκε σ΄ένα ταξίδι αναζήτησης, στην πηγή παραγωγής του προιόντος: ο σεφ επισκέπτεται τα θερμοκήπια υδροπονίας που παράγουν τα γευστικά τοματίνια lucia’s farm για ν’ανακαλύψει ο ίδιος τη γεύση και την ποιότητά τους.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από τηλεόραση, έντυπα, ραδιόφωνο και social media.