Η Ashley&Holmes λανσάρει το Goodchannel
Η Ashley&Holmes λανσάρει το GoodchannelΗ ταινία είναι ήδη στον «αέρα», επικοινωνώντας το πρώτο οργανωμένο δίκτυο εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα. Η καμπάνια με σλόγκαν «Μπες και κάνε το καλό» προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου να επισκεφθούν τη σελίδα και να συμμετέχουν ενεργά, μέσω της πλατφόρμας διαλόγου, στην προσπάθεια του ΟΠΑΠ για τη βελτίωση των διαφόρων πτυχών της καθημερινότητας, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα. Το τηλεοπτικό σποτ είναι παραγωγή της Le Spot Productions, ενώ τα media χειρίζεται η United Media και τις δημόσιες σχέσεις η Politics.