H Fanta πρωτοπορεί με Street Art OOH καμπάνια
Η Mindshare, σε συνεργασία με την Master Media Systems, δημιουργούν την πρώτη Street Art outdoor καμπάνια στην Ελλάδα για λογαριασμό της Fanta.
H ενέργεια εντάσσεται στη νέα καμπάνια #TakeoverFanta στην οποία οι «νέοι» αναλαμβάνουν το marketing του προϊόντος και αλλάζουν το λογότυπο, το μπουκάλι και τη στρατηγική.
Το brief του «νέου» τμήματος marketing ήταν απλό: "Θέλουμε κάτι το οποίο θα αλλάξει τοv τρόπο που βλέπουν και βιώνουν οι νέοι την ΟΟΗ διαφήμιση". Έτσι επιλέχθηκε ο street artist b. (https://www.facebook.com/thisismybworld/) και δημιουργήθηκε η πρώτη Street Art διαφήμιση σε 2 στάσεις λεωφορείων (Σύνταγμα & Φλοίσβο).
Η πρωτοποριακή ενέργεια, που εμπλέκει τη τέχνη με τη διαφήμιση, κάνει πράξη την προτροπή του νέου «Διευθυντή Marketing Νέων» φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. «Όλα αλλάζουν!»
H ενέργεια εντάσσεται στη νέα καμπάνια #TakeoverFanta στην οποία οι «νέοι» αναλαμβάνουν το marketing του προϊόντος και αλλάζουν το λογότυπο, το μπουκάλι και τη στρατηγική.
Το brief του «νέου» τμήματος marketing ήταν απλό: "Θέλουμε κάτι το οποίο θα αλλάξει τοv τρόπο που βλέπουν και βιώνουν οι νέοι την ΟΟΗ διαφήμιση". Έτσι επιλέχθηκε ο street artist b. (https://www.facebook.com/thisismybworld/) και δημιουργήθηκε η πρώτη Street Art διαφήμιση σε 2 στάσεις λεωφορείων (Σύνταγμα & Φλοίσβο).
Η πρωτοποριακή ενέργεια, που εμπλέκει τη τέχνη με τη διαφήμιση, κάνει πράξη την προτροπή του νέου «Διευθυντή Marketing Νέων» φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. «Όλα αλλάζουν!»