Frank&Fame -Πλαίσιο: Καμπάνια για την πιο «ΓΟΥΑΚΑ-ΜΑΚΑ-ΦΟΝ» Black Friday
H νέα επικοινωνία της Frank&Fame για το Πλαίσιο μάς βάζει σε ρυθμούς Black Friday με μια χιουμοριστική καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί το «ιστορικό» 00’s κομμάτι «Freestyler» ή μάλλον «Γουάκα-Μάκα-Φον», όπως όλοι το γνωρίζουμε.
Όταν ένας πελάτης έρχεται να ρωτήσει τον υπάλληλο του Πλαισίου για τις τιμές στη φετινή Black Friday, το κατάστημα μεταμορφώνεται σε Hip Hop Dance Floor και ο υπάλληλος σε MC που απαντάει τραγουδώντας γεμάτος αυτοπεποίθηση και με απίστευτες χορευτικές φιγούρες, πατώντας πάντα στο beat του τραγουδιού που GenX, Μillennials και GenZ αναγνωρίζουν από τις πρώτες νότες. Κάπως έτσι, το «Γουάκα-Μάκα-Φον» γίνεται ο απόλυτος χαρακτηρισμός για τις τιμές που θα έχει το Πλαίσιο.
Κι εκεί που οι υπάλληλοι νόμιζαν ότι απάντησαν, παραπάνω από επαρκώς, στην απορία του πελάτη με το φαντασμαγορικό τους show, εκείνος έρχεται να «χαλάσει» το φινάλε του τέλειου performance τους με περισσότερες απορίες για την επέκταση εγγύησης του Πλαισίου και φυσικά, την άμεση παράδοση που προσφέρει κάθε χρόνο. Οι υπάλληλοι του Πλαισίου, ακούραστοι, απαντούν όλο και πιο εντυπωσιακά στον πελάτη, χορεύοντας από το κατάστημα μέχρι και μέσα στα φορτηγά, κάνοντας σαφές ότι η φετινή Black Friday στο Πλαίσιο θα είναι εντελώς «Γουάκα-Μάκα-Φον» σε όλα της. Και όποιος δεν κατάλαβε τι σημαίνει το «Γουάκα-Μάκα-Φον», δεν πειράζει. Ούτε το «καληνότσες»
το καταλάβαμε.
H καμπάνια πλαισιώνεται με ATL και BTL εφαρμογές και στοχευμένη επικοινωνία των προσφορών που θα κορυφωθούν την ημέρα της Black Friday.
Τη σκηνοθεσία του τηλεοπτικού ανέλαβε ο Βασίλης Κατσούπης και την παραγωγή η Open Spirit. Τη μουσική επιμελήθηκε η Rabbeats Music.