FCB/Gnomi: Συστήνει την Gen. D της Deloitte

Τη νέα καμπάνια της Deloitte
υλοποίησε η FCB/Gnomi. Μέσα από ένα video και μια σειρά
digital υλικών, η εταιρεία-leader
στην παροχή συμβουλευτικών
υπηρεσιών, δημιουργεί νέες ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας, χάρη στα ήδη υπάρχοντα αλλά και τα νέα της γραφεία,
σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Πάτρα. Με το βλέμμα
στραμμένο στο μέλλον, όπως
και στη σύγχρονη εργασιακή
πραγματικότητα, η Deloitte προσκαλεί ταλαντούχους νέους από
όλη την Ελλάδα, για να γίνουν
μέρος της Generation D και να
ξεκινήσουν την καριέρα τους σε
ένα από τα γραφεία της γνωστής
πολυεθνικής.
Η Deloitte απασχολεί ήδη πάνω από 1.300 εργαζομένους στην Ελλάδα και πλέον επιθυμεί να εμπλουτίσει περαιτέρω το δυναμικό της, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους θέλουν να γνωρίσουν με φυσικό τρόπο, αλλά και μέσω remote working, την κουλτούρα και τις αξίες μιας κορυφαίας διεθνούς εταιρείας. Η καμπάνια που επιμελήθηκε η FCB/Gnomi, ανταποκρίθηκε σε όλα τα ζητούμενα, προτρέποντας τους ενδιαφερόμενους να στείλουν το βιογραφικό τους, από οποιαδήποτε σημείο της χώρας, ακολουθώντας την πράσινη κουκκίδα της Deloitte και κατ’ επέκταση, τα όνειρά τους.
Η Deloitte απασχολεί ήδη πάνω από 1.300 εργαζομένους στην Ελλάδα και πλέον επιθυμεί να εμπλουτίσει περαιτέρω το δυναμικό της, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους θέλουν να γνωρίσουν με φυσικό τρόπο, αλλά και μέσω remote working, την κουλτούρα και τις αξίες μιας κορυφαίας διεθνούς εταιρείας. Η καμπάνια που επιμελήθηκε η FCB/Gnomi, ανταποκρίθηκε σε όλα τα ζητούμενα, προτρέποντας τους ενδιαφερόμενους να στείλουν το βιογραφικό τους, από οποιαδήποτε σημείο της χώρας, ακολουθώντας την πράσινη κουκκίδα της Deloitte και κατ’ επέκταση, τα όνειρά τους.