Fast River και Moovit με media first καμπάνια για Havas Media Group Hellas

Η Fast River, αποκλειστική εκπρόσωπος του Moovit στην Ελλάδα, ολοκληρώνει με τη Havas Media Group Hellas την πρώτη διαφημιστική εκστρατεία για την Pepco στην εφαρμογή Moovit. To Moovit app, είναι παγκόσμιος ηγέτης στα Mobility applications και εταιρία της εισηγμένης στο Nasdaq, Mobileye - μέλος της Intel. Διαθέτει στην Ελλάδα άνω των 800.000 monthly active users, ένα δυναμικό κοινό που χρησιμοποιεί το app καθημερινά για τις μετακινήσεις του με τα ΜΜΜ.
Η εκστρατεία αυτή στόχευε στην αύξηση του engagement του κοινού με τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες της Pepco, καθώς και στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας στα καταστήματά της, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η Pepco αξιοποίησε το μοναδικό Moovit Ads Location Targeting για να ενημερώσει και να κατευθύνει τους χρήστες στα κοντινά καταστήματά της. Μέσω διαφημίσεων banner, Interstitial και pin-on-map, οι χρήστες μπορούσαν να εντοπίσουν τα καταστήματα της Pepco κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού των μετακινήσεών τους στην εφαρμογή Moovit. Με την ενσωμάτωση αυτών των διαφημίσεων, η Pepco μπόρεσε να μεγιστοποιήσει το engagement και να καθοδηγήσει αποτελεσματικά τους πελάτες στις τοποθεσίες των καταστημάτων της.
Η καμπάνια παρουσίασε ένα εντυπωσιακό CTR της τάξης του 1,7%, ενώ αρκετό ενδιαφέρον έχει το νέο metric «Trip to Store» που δίνει τη δυνατότητα στα διαφημιζόμενα brand να μετρήσουν πόσοι από τους χρήστες που είχαν διάδραση με την καμπάνια, επισκέφτηκαν κάποιο από τα φυσικά καταστήματα της Pepco (1.5%).
Η συνεργασία της Pepco με το Moovit, μέσω της Fast River & της Havas, έδειξε ότι η χρήση στοχευμένων και έξυπνων διαφημίσεων μπορεί να φέρει θεαματικά αποτελέσματα στην προβολή και την επισκεψιμότητα των καταστημάτων.