To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Danone: Παγκόσμια συνεργασία με τη Shakira

Danone: Παγκόσμια συνεργασία με τη Shakira
Danone: Παγκόσμια συνεργασία με τη Shakira

Η νέα καμπάνια, με βασικό μήνυμα «Η καλή διάθεση ξεκινά από μέσα σου», γυρίστηκε στη Βαρκελώνη και δείχνει τη Shakira σ’ ένα δάσος, να «αγκαλιάζεται» από χρυσόσκονη, εκφράζοντας έτσι την καλή της εσωτερική διάθεση.

«Η φροντίδα της εσωτερικής μας υγείας είναι το κλειδί για την προσωπική μας ευημερία»  όπως επισημαίνει η διεθνούς φήμης σούπερσταρ Shakira, τονίζοντας πως «Ο χορός, αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να εκφράσεις  πως είσαι καλά μέσα σου και το δείχνεις».

Το νέο τραγούδι «Dare (La La La)» -που περιλαμβάνεται στο ολοκαίνουργιο άλμπουμ «Shakira»- και κυκλοφορεί στις 25 Μαρτίου 2014, αποτελεί το soundtrack της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας. Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την Vinizius Young & Rubicam της Βαρκελώνης και αποτελεί την πρώτη παγκόσμια εκστρατεία επικοινωνίας του Activia, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο την 16η Μαρτίου 2014.

Την καλλιτεχνική επιμέλεια ανέλαβε ο διεθνούς φήμης φωτογράφος και σκηνοθέτης Jaume de Laiguana, σε συνεργασία με τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Eugenio Caballero και τον βραβευμένο Javier Aguirresarobe.

«Το πρόσωπο της Shakira αποτελεί την ιδανική επιλογή για την επικοινωνία της καλής εσωτερικής υγείας και ευεξίας μέσω της φροντίδας του πεπτικού» όπως τονίζει η Μιράντα Δεκάζου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., υπογραμμίζοντας πως «Η παγκοσμίου φήμης performer αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα της αξίας που έχει η καλή διάθεση που ξεκινά από μέσα, στην ατομική έκφραση μέσω του χορού».