Cream: Πρώτη 360 επικοινωνία για το Μετρό Θεσσαλονίκης
Στον αέρα είναι η πρώτη επικοινωνία της Cream για την για το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το «μαγικό» concept του διαφημιστικού ο μικρός πρωταγωνιστής που περιμένει στη στάση παίζοντας στο κινητό του τον επόμενο συρμό, το αφήνει προκειμένου να περιηγηθεί στον μαγικό κόσμο του νέου μετρό με την προτροπή του «μάγου» πατέρα του!
Η καμπάνια με το μήνυμα “πίστεψέ το ..το μετρό μας έφτασε!» αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social μέσα.
Την παραγωγή υπογράφει η Filmiki και το δημιουργικό η Cream.
Υπενθυμίζεται ότι η Ελληνικό Μετρό ΑΕ έχει αναθέσει την επικοινωνία για το Μετρό της Θεσσαλονίκης στην ένωση εταιρειών Cream – Havas Media, κατόπιν σχετικού spec.