Coca-Cola: Νέα παγκόσμια καμπάνια για την Diet Coke

Η Coca-Cola λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια για την Diet Coke στο
πλαίσιο μιας νέας δημιουργικής πορείας για το δημοφιλές brand, τη χρονιά της 40ής επετείου του. Η καμπάνια με τον τίτλο «Love What You Love»
απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.
Στο τηλεοπτικό σποτ, η πρωταγωνίστρια κάνει roller skates σε έναν πολυσύχναστο δρόμο και πίνει μια γουλιά Diet Coke. Τότε ο κόσμος και ο θόρυβος εξαφανίζονται, ενώ η ίδια απολαμβάνει την ελευθερία να κυκλοφορεί μόνη της και να χορεύει σε έναν άδειο δρόμο. Ως μουσική της ταινίας επιλέχθηκε μια διασκευή του τραγουδιού της Bjork, ''It’s Oh So Quiet''.
Ο Senior Brand Manager της The Coca-Cola Company, Omar Sadiq-Baig, υπογράμμισε ότι «το επταψήφιο ποσό που δαπανήθηκε είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με αυτό για την περσινή καμπάνια του Μαρτίου». Η Coca-Cola «πάγωσε» την παγκόσμια διαφημιστική της παρουσία στην περίοδο της πανδημίας το 2020 και μείωσε τη σχετική δαπάνη κατά 35% την ίδια χρονιά. Πέρυσι, η εταιρεία δεσμεύτηκε να επαναφέρει το marketing spend στα προ πανδημίας επίπεδα, μετά από πτώση 11% στα έσοδα το 2020.
Στο τηλεοπτικό σποτ, η πρωταγωνίστρια κάνει roller skates σε έναν πολυσύχναστο δρόμο και πίνει μια γουλιά Diet Coke. Τότε ο κόσμος και ο θόρυβος εξαφανίζονται, ενώ η ίδια απολαμβάνει την ελευθερία να κυκλοφορεί μόνη της και να χορεύει σε έναν άδειο δρόμο. Ως μουσική της ταινίας επιλέχθηκε μια διασκευή του τραγουδιού της Bjork, ''It’s Oh So Quiet''.
Ο Senior Brand Manager της The Coca-Cola Company, Omar Sadiq-Baig, υπογράμμισε ότι «το επταψήφιο ποσό που δαπανήθηκε είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με αυτό για την περσινή καμπάνια του Μαρτίου». Η Coca-Cola «πάγωσε» την παγκόσμια διαφημιστική της παρουσία στην περίοδο της πανδημίας το 2020 και μείωσε τη σχετική δαπάνη κατά 35% την ίδια χρονιά. Πέρυσι, η εταιρεία δεσμεύτηκε να επαναφέρει το marketing spend στα προ πανδημίας επίπεδα, μετά από πτώση 11% στα έσοδα το 2020.