To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cicero - Praktiker: Το Urban Kipos έγινε μέσα σε 3 χρόνια No1 τάση

Cicero - Praktiker: Το Urban Kipos έγινε μέσα σε 3 χρόνια No1 τάση

Μιρέλλα Μπαϊρακτάρη, Senior Account Director, Cicero


Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και πώς το προσεγγίσατε;

Για τη CICERO, ήταν να υποστηρίξει την προώθηση του Urban Kipos Praktiker που αποτελεί ένα από τα σηµαντικότερα, µέχρι στιγµής, sub brands της εταιρείας. Το 360ο πλάνο επικοινωνίας που  υλοποιήθηκε είχε στόχο να επικοινωνήσει δηµιουργικά τη συλλογή προϊόντων, προβάλλοντας παράλληλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.  Το αποτέλεσµα ήταν µια φρέσκια καµπάνια που αναδεικνύει ότι ο Urban Kipos Praktiker, 
3 χρόνια µετά το λανσάρισµά του, είναι πλέον ο απόλυτος προορισµός για τον κήπο, ή αλλιώς
«η No1 τάση για τον κήπο, την ταράτσα, το µπαλκόνι»!

Πώς προέκυψε η ιδέα για την πόζα «Kipos» και τη σύνδεση με τη «μόδα»;

Στην Ελλάδα, ιδίως την άνοιξη και το καλοκαίρι, ο κήπος είναι must! Με άλλα λόγια, είναι στη µόδα! 
Κι όταν είσαι ο No1 προορισµός για τον κήπο, γίνεσαι trendsetter και επιβάλεις τη No1 «τάση» για τον κήπο, την ταράτσα, το µπαλκόνι, που δεν είναι άλλη από τον Urban Kipos Praktiker.  Κι επειδή, µιλάµε για ένα brand σαν τα Praktiker που απευθύνεται σε όλους, ένα viral tik tok trend µετατράπηκε στη µετουσίωση του concept µας.

Πώς αναπτύξατε την καμπάνια του Urban Kipos Praktiker σε επίπεδο advertising;

Αξιοποιήσαµε επικοινωνιακά κάθε σηµείο επαφής µε το κοινό µας. Στον πυρήνα της καµπάνιας ήταν το τηλεοπτικό σποτ που πλαισιώθηκε από in-store και άλλα BTL υλικά, καθώς και digital ενέργειες.

Πώς εξελίξατε την καμπάνια του Urban Kipos Praktiker σε επίπεδο PR;

Το µήνυµα της καµπάνιας «Πάρε Πόζα Kipos» ενισχύθηκε µέσω της συνεργασίας µας µε 
το διεθνές µοντέλο Μαίρη Βυτινάρος και τον γνωστό φωτογράφο Πάνο Γιαννακόπουλο. 
Συγκεκριµένα, καλέσαµε τον κόσµο να πάρει πόζα Kipos σε κήπους, µπαλκόνια και ταράτσες, 
να στείλει τις φωτογραφίες του και έτσι να συµµετάσχει στα καθιερωµένα πλέον
Urban Kipos Awards.

Ποιες ήταν οι προκλήσεις κατά τη διαδικασία παραγωγής της δημιουργικής ιδέας;

Η βασική πρόκληση ήταν να πετύχουµε την ισορροπία µεταξύ των εννοιών «µόδα» και  «κήπος».  Έπρεπε να συνδυάσουµε αρµονικά, τόσο λεκτικά όσο και οπτικά, τα στοιχεία της µόδας µε τα 
προϊοντικά στοιχεία, έτσι ώστε να πετύχουμε την ιδανική δοσολογία χιούµορ. Επιπλέον, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη µουσική επένδυση.

Γιατί εντάξατε στην επικοινωνία το θέμα της συμπερίληψης;

Θεωρούµε ότι η συµπερίληψη είναι αυτονόητο συστατικό κάθε µορφής επικοινωνίας, κάθε brand. 
Πόσο µάλλον όταν ο πελάτης είναι η Praktiker Hellas, για την οποία η συµπεριληπτική επικοινωνία είναι αδιαπραγµάτευτη.




Μάριαμ Σάντρι, Marketing Director, Praktiker Hellas


Πώς η επικοινωνία βοήθησε στην επίτευξη των στόχων του  Urban Kipos Praktiker, στην εξέλιξή  του, αλλά και στην επόμενη μέρα της Praktiker Hellas;

Η στρατηγική επικοινωνίας του Urban Kipos Praktiker συµβαδίζει µε τον µετασχηµατισµό και τον  επαναπροσδιορισµό του brand Praktiker από DIY brand σε Ηome  Improvement & DIY προορισµό.  Το 2022 συστήνουµε εκ νέου την κατηγορία «Κήπος» και λανσάρουµε τον Urban Kipos Praktiker,  καλώντας τον κόσµο να «ζήσει καλύτερα έξω… σπίτι του». Το 2023 αξιοποιούµε την επικαιρότητα 
των εθνικών εκλογών µε την καµπάνια «Urban Kipos Δαγκωτό».  Η καµπάνια παίρνει ψήφο εµπιστοσύνης από το κοινό και ο Urban Kipos Praktiker 
είναι πλέον ο απόλυτος προορισµός για τον κήπο, το µπαλκόνι, την ταράτσα. 
Το 2024 µπορούµε πλέον να µιλήσουµε στο κοινό µε εντελώς διαφορετικό τρόπο,
από ισχυρή θέση, καθώς το brand παρέχει πληθώρα καινοτόµων προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών.

Ποιες αξίες της Praktiker Hellas αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια Urban Kipos Praktiker;

H Praktiker Hellas είναι για όλους. Είναι πελατοκεντρική στην πράξη. Προσαρµόζεται σε κάθε  ανάγκη και budget.  Προσφέρει σε κάθε πελάτη µια ευχάριστη και ελκυστική εµπειρία αγοράς. Πιστοί στη δέσµευσή µας
 για ένα Σπίτι Ανοιχτό για  όλους, η νέα διαφήµιση Urban Kipos Praktiker – όπως και όλες µας  οι διαφηµίσεις –  είναι καθόλα συµπεριληπτική.  Στο φετινό σποτ παίρνουν µέρος άτοµα από διαφορετικά φύλα, φυλές, ηλικίες, 
αλλά και ένα άτοµο µε οπτική αναπηρία. 
Είναι αυτονόητο ότι περιλαµβάνει υπότιτλους και ακουστική περιγραφή, 
για άτοµα µε προβλήµατα ακοής ή όρασης.

Ποιο είναι μέχρι στιγμής το feedback από το καταναλωτικό κοινό για την καμπάνια;

Αρχικά η καµπάνια αγκαλιάστηκε από τους ανθρώπους του Δικτύου µας και των γραφείων.  Είναι σηµαντικό 1.200 άτοµα της Praktiker Hellas να αισθάνονται περήφανα για την επικοινωνία του brand τους και την προβολή της κατηγορίας του κήπου για την οποία όλοι έχουν δουλέψει &
δουλεύουν µε πάθος και µεράκι. Σε ό,τι αφορά τους καταναλωτές αν και η περίοδος του κήπου  δεν έχει ακόµη ολοκληρωθεί αλλά βρίσκεται στο µέσο της, τα µέχρι τώρα αποτελέσµατα πωλήσεων, η απεικόνιση παραγγελιών στα καταστήµατα και το e-shop, καθώς και το interaction µε τα digital υλικά  δείχνουν ότι θα κατακτήσουµε και θα ξεπεράσουµε τους αρχικούς µας στόχους.