Chiquita: Νέα καμπάνια ''Pop by Nature 2.0'' με τον καλλιτέχνη Sebastian Curi

Ετοιμαστείτε να ξεφλουδίσετε έναν κόσμο γεμάτο χρώμα και δημιουργικότητα, καθώς η Chiquita λανσάρει την καμπάνια “Pop by Nature 2.0”! Βασισμένη στην περσινή εντυπωσιακή συνεργασία με τον Romero Britto, η Chiquita ανεβάζει τον πήχη και συνεργάζεται με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Αργεντίνο καλλιτέχνη και εικονογράφο Sebastian Curi. Γνωστός για το παιχνιδιάρικο και σουρεαλιστικό pop-art στυλ του, ο Curi δίνει μια νέα, φρέσκια και δυναμική διάσταση στην καμπάνια.
Τι νέο φέρνει η καμπάνια «Pop by Nature 2.0»
Τον Φεβρουάριο, η Chiquita λανσάρει μια συλλεκτική σειρά μπλε αυτοκόλλητων, εμπνευσμένη από την τεχνητή νοημοσύνη. Οι λάτρεις της δημιουργικότητας μπορούν να συμμετάσχουν χρησιμοποιώντας το AI εργαλείο της Chiquita για να σχεδιάσουν τα δικά τους pop-art αυτοκόλλητα online. Παράλληλα, η Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου(7-13 Απρίλιου) γίνεται ακόμα πιο απολαυστική με το διαδραστικό booth της Chiquita, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να μεταμορφωθούν σε μπανάνα και να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Από εντυπωσιακές υπαίθριες διαφημίσεις μέχρι φωτεινά έργα τέχνης σε εμβληματικά σημεία του κόσμου, η Chiquita φέρνει χρώμα και pop-art vibes σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Το εορταστικό κλίμα συνεχίζεται στα social media με αποκλειστικό περιεχόμενο, δημιουργικές προκλήσεις και μοναδικές εκπλήξεις για την Ημέρα του Μπανανόψωμου στις 23 Φεβρουαρίου και την Παγκόσμια Ημέρα Μπανάνας στις 17 Απριλίου.
Στην καρδιά της καμπάνιας, η μπανάνα αναδεικνύεται ως το απόλυτο pop φρούτο, ένα καθημερινό σύμβολο χαράς, ενέργειας και χρώματος. Μέσα από τα έργα του Sebastian Curi, αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια πολυδιάστατη καμπάνια που ζωντανεύει στιγμές της καθημερινότητας με ανατρεπτική και δημιουργική ματιά. Με το ξεχωριστό του στυλ, ο Curi μεταμορφώνει το συνηθισμένο σε κάτι μοναδικό, αναδεικνύοντας τη μπανάνα ως τη μούσα του Pop by Nature 2.0. Τα παιχνιδιάρικα και σουρεαλιστικά σχέδιά του ζωντανεύουν τη μοναδική τροπική αισθητική της Chiquita, αποπνέοντας φαντασία και δυναμικά pop-art vibes.
Ο Marco Volpi, Marketing Director της Chiquita, δήλωσε: «Με την καμπάνια «Pop by Nature 2.0», η Chiquita ενισχύει τη μακροχρόνια σχέση της με την Pop Art, φέρνοντας ζωντανά χρώματα, δημιουργικό σχεδιασμό και έναν τροπικό αέρα στο brand. Με την δημιουργικότητα του Sebastian Curi, ανεβάζουμε την καμπάνια Pop by Nature σε νέα επίπεδα, μετατρέποντας τις μπανάνες Chiquita στο απόλυτο pop-art σύμβολο. Πρόκειται για μια γιορτή χαράς, φαντασίας και ενέργειας που γεμίζει χαμόγελα τον κόσμο.»
Ο καλλιτέχνης Sebastian Curi δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που φέρνω τον πολύχρωμο κόσμο μου στη Chiquita. Η μπανάνα είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο χαράς και αυτή η συνεργασία έχει να κάνει με τη διάδοση αυτής της θετικής ενέργειας παντού. Ας δημιουργήσουμε τέχνη, ας διασκεδάσουμε και ας γιορτάσουμε τη ζωή με την Chiquita!»
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη Chiquita και τη νέα καμπάνια Pop by Nature 2.0, επισκεφθείτε το Pop by nature | Chiquita.