#Timeliners_ads: Το επικό marketing των STAR WARS
#Timeliners_ads: Το επικό marketing των STAR WARSΌλος ο κόσμος περιμένει την νέα ταινία των θρυλικών STAR WARS, STAR WARS –THE FORCE AWAKENS, που στην Ελλάδα ανοίγει μία εβδομάδα μετά από το εξωτερικό, δηλαδή στις 24 Δεκεμβρίου όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στις αφίσσες της ταινίας.
Πέρα από την ίδια την ταινία και την λατρεία που έχουν εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο για την ιδέα STAR WARS, ένα πράγμα που αξίζει να συζητηθεί και ξεπερνά κάθε φαντασία είναι το ίδιο το marketing του franchise και οι διάφορες εκφάνσεις του.
Θα σταθούμε στο partnership του Franchise με την Google με δυό τρία ακόμη παραδείγματα και κάποια άρθρα που πρέπει να διαβάσετε.
Η Google ανέβασε στο Twitter account της πως στηρίζει πλέον την γλώσσα Aurebesh στο Google translate. Φυσικό επόμενο να γίνει ο κακός χαμός παντού
Δοκιμάσαμε κι εμείς
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Όλες οι μάρκες που σέβονται τον εαυτό τους και μπορούν δίνουν τα πάντα για νασυνδεθούν με τα Star Wars
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Το ίδιο το franchise εφάρμοσε κλασσικές αλλά αξεπέραστες τεχνικές marketing που δεν στάθηκαν στα spoilers αλλά ήρθαν να δημιουργήσουν προσμονή τόσο στους καινούριους όσο και στους παλαιούς φαν. Δείτε το reel των STAR WARS στο COMIC CON με κλικ στη φωτό και μετά διαβάστε το άρθρο πιο κάτω
Και τώρα το άρθρο
O κόσμος νοιώθει την ανάγκη να διαλέξει πλευρά. #Chooseyourside με την Google πατώντας στη φωτό
Επίσης...
O Darth Vader γίνεται νοικοκύρης (κλικ στη φωτό)
Το έπος συνεχίζεται πάντα από την Google . Κάντε search ‘’a long time ago in a galaxy far far away’
Και τώρα διαβάστε αυτό