#Timeliners_ads: #Cuttypaizei στην Αθήνα
#Timeliners_ads: #Cuttypaizei στην ΑθήναΗ ιδέα είναι το #Cuttypaizei κι είναι 360◦ από εμφανίσεις στα συμβατικά ΜΜΕ, ενδιαφέρον περιεχόμενο σε ψηφιακά μέσα, ένα site που θα μας ταξιδέψει σε διάφορα που συμβαίνουν στην Αθήνα κι αλλού και πολύ πράγμα μέσα στην πόλη.
Συμμετείχαμε σε ένα urban walk που μας ξενάγησε στου Ψυρρή, ήταν συναρπαστικό να ανακαλύπτεις street art και τοιχογραφίες που πολλές φορές περνάς δίπλα τους και τις κοιτάς αφηρημένα ενώ δεν ξέρεις την ιστορία που κουβαλάνε πάνω τους , δίπλα τους και μέσα τους. Η ξενάγηση έγινε από εξειδικευμένο ξεναγό ο οποίος χωρίς υπερβολή μας έπεισε ότι όντως κάτι παίζει στην Αθήνα.
Το street culture πόδι του activation θα ακολουθήσουν ακόμα τρία: retro culture, indie/rock culture και dance culture !!! Δεν βλέπουμε την ώρα.
Μάθετε τα πάντα στο urbanadventures.gr κι ακόμα περισσότερα εδώ κι όλα στο #cuttypaizei σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα κι εύγε στην 4wisemonkeys που τα σκέφτηκε και τα υλοποιεί όλα αυτά.
- Σχόλιο στο twitter για την γνωστή κι άκρως επιτυχημένη διαφήμιση του Drambuie
- 20 χρόνια Playstation και γιορτάζει το blog με τις καλύτερές τους διαφημίσεις. Δείτε τις με κλικ στη φωτό
Κι ας παινέψουμε λίγο και τα γένια μας, η παραπάνω είναι μία από τις καταχωρήσεις που έγιναν το 1996 στην Olympic DDB από την τότε ομάδα που ανέλαβε το relaunch του Playstation επανατοποθετώντας το επιτυχώς από παιγνίδι για παιδιά σε lifestyle gadget για ενηλίκους με slogan \"Τέρμα τα παιχνίδια\" (δημιουργικό ήταν ο Παναγιώτης Σπυρόπουλος κι ο Βαγγέλης Βρούβας και στη διεύθυνση λογαριασμού η @athensbynite). Το\' χαμε στο αίμα μας!
Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές