Γυναικεία υπόθεση τα social media κανάλια
Γυναικεία υπόθεση τα social media κανάλιαΟι γυναίκες χρησιμοποιούν κάθε μεγάλο social media κανάλι περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση το LinkedIn, σύμφωνα με τη μελέτη Pew Research. Μεταξύ άλλων, η Pew βρήκε πως το 76% των ενήλικων γυναικών από τις ΗΠΑ χρησιμοποιούν το Facebook, σε σύγκριση με το 66% των online ανδρών, ενώ την ίδια στιγμή, η αναλογία αναφορικά με το Twitter είναι μεν μικρότερη, αλλά βγάζει και πάλι νικήτριες τις γυναίκες (18%-17%).
Στο Instagram, οι γυναίκες φτάνουν στο 20% σε σύγκριση με το 17% των ανδρών, ενώ στο Pinterest το αντίστοιχο ποσοστό είναι 33%-8%. Μοναδικό κανάλι στο οποίο υπερισχύουν οι άνδρες είναι το LinkedIn, με ποσοστό 24% σε σχέση με το 19% των γυναικών.
Σύμφωνα με την Pew, κάθε μεγάλη social πλατφόρμα έχει γνωρίσει άνοδο αναφορικά με τους χρήστες της, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2012, καθώς το 73% των online καταναλωτών χρησιμοποιούν σήμερα το λιγότερο ένα social media κανάλι και το 42% χρησιμοποιεί πολλαπλά. Το Instagram είναι εκείνο που βίωσε σημαντική ανάπτυξη, ιδιαίτερα στην ηλικιακή κατηγορία 18-29 χρονών, με ποσοστιαία αύξηση 9% και στους Αφρο-Αμερικανούς με αύξηση 11%.
Τα στοιχεία που παραθέτει η Pew, στηρίζονται σε πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων το καλοκαίρι, σε 1.801 ενήλικες άνω των 18 ετών.