Αλλάζει το social media marketing μέσα στο 2014
Αλλάζει το social media marketing μέσα στο 2014Με αυτή τη σκέψη κατά νου, μια σειρά από επιτυχημένους επιχειρηματίες σχολιάζουν τις τροποποιήσεις στις social media marketing στρατηγικές τους μέσα στους έξι επόμενους μήνες, οι οποίες είναι βασισμένες στα προβλέψεις για τη νέα χρονιά.
1. Το Graphic Software θα αναπτυχθεί: Τα posts με φωτογραφίες στο Facebook λαμβάνουν 53% περισσότερα likes κι 104% περισσότερα comments από τα απλά posts κειμένου, σύμφωνα με την Kissmetics. Με την εξάπλωση των Pinterest και Tumblr, θα γίνει ιδιαίτερα σημαντική η παραγωγή content σε οπτική μορφή, μέσω χρήσης graphic software. Laura Pepper Wu, 30 Days Books
2. Το social δεν θα χρησιμοποιείται για πωλήσεις: Οι άνθρωποι αγαπούν τις αγορές, ωστόσο μισούν να πωλούνται. Οι εταιρείες που απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη επιτυχία στα social media, είναι εκείνες που εστιάζουν στην ανάπτυξη σχέσεων και την ανταλλαγή κοινωνικών αξιών. Charles Gaudet, Predictable Profits
3. Η αυτοματοποίηση θα αναπτυχθεί ραγδαία: Πολλά είναι τα βάρη που πέφτουν σήμερα στους ώμους των social media marketers και αρκετοί δεν μπορούν να τα κάνουν όλα σωστά. Το 2014 θα δούμε μεγάλη αυτοματοποίηση των τακτικών (timing σκέψης, πλατφόρμες, δομή κλπ) κι έτσι οι marketers θα μπορούν να εστιάσουν στο περιεχόμενο και τη social αλληλεπίδραση. Brennan White, Watchower
4. Το LinkedIn θα γίνει ο πιο σημαντικός εκδότης: Φανταστείτε εκδοτικούς οργανισμούς με περισσότερους από 100 εκατομμύρια αναγνώστες και συγγραφείς (Bill Gates, Richard Branson etc), όπου θα βρίσκονται συγκεντρωμένοι σε ένα social δίκτυο. Με βάση αυτό, το LinkedIn θα γίνει Premium προορισμός για επιχειρηματικά νέα και η συμμετοχή σε αυτό το οικοσύστημα θα είναι συχνή. Trevor Summer, LocalVox
5. Το content θα είναι περισσότερο και καλύτερο: Τα απλά μηνύματα και οι απλές ερωτήσεις δεν αρκούν πλέον. Για να επιτευχθεί βαθύτερη σύνδεση με τους πελάτες, η εταιρεία πρέπει να αλληλεπιδράσει μαζί τους με βαθύτερο και πιο έξυπνο τρόπο. Short videos, infographics και ποιοτικές εικόνες, αποτελούν τρόπους για βαθύτερη σχέση. Έτσι, οι εταιρείες χρειάζεται να ελέγξουν το content που προωθούν και να αναρωτηθούν: είναι διαμοιράσιμο; Andrew Howlett, Rain
6. Το Social πρέπει να ξεχωρίσει: Τα social media έχουν αρχίζει να ωριμάζουν. Έτσι, είναι δύσκολο για μια εταιρεία να ξεχωρίσει μέσα σε αυτά. Πρέπει να σκεφτούν έξω από τα στενά πλαίσια και να βρουν τρόπους για να κάνουν το content τους ιδιαίτερο. Wade Foster, Zapier
7. Οι social media καμπάνιες πρέπει να πληρώνονται: Πιθανότατα, οι πιο αποτελεσματικές social media Καμπάνιες θα πληρωθούν μέσα στο 2014. Η εκμάθηση της χρήσης των paid εργαλείων του Facebook και του Twitter, είναι βασική για να ξεχωρίσει κάποιος στον ανταγωνισμό. Αν είσαι brand και θέλεις να ξεχωρίσεις στο Twitter σήμερα, ετοιμάσου να πληρώσεις γι\' αυτό. Kristopher Jones, ReferLocal.com.
8. Το interactive content θα προσπεράσει το στατικό content: Η δημιουργία στατικού περιεχομένου είναι απλή. Το 2014 ο πήχης θα ανέβει και οι άνθρωποι θα απαιτούν περιεχόμενο με το οποίο θα μπορούν να συνδεθούν. Έτσι, οι εκδότες πρέπει να κάνουν το περιοεχόμενό τους περισσότερο interactive. Chuck Cohn, Varsity Tutors
9. Το Google+ θα απορροφηθεί από το social σκηνικό: Καθώς η Google συνεχίζει να συγχωνεύει τα προϊόντα της, γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό μέσα στο social media σκηνικό. Τα οφέλη από τη χρήση του Google+ είναι πολλά, καθώς δημιουργεί ισχυρές κοινότητες, που επιτρέπουν τη χρήση του brand και την εύρεση καταναλωτών, οι οποπιοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο προϊόν. Παράλληλα, επιτρέπει στο brand να γίνει περισσότερο social με τους καταναλωτές του. Nicolas Gremion, Free-eBooks.net