To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BAAS Digital: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη Γυροειδή Αλωπεκία

BAAS Digital: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη Γυροειδή Αλωπεκία

Συνεχίζεται για 2η χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη Γυροειδή Αλωπεκία που δημιούργησε πέρυσι η BAAS DIGITAL για τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ.

Με το μήνυμα "Στη Γυροειδή Αλωπεκία είσαι εσύ επικεφαλής", η καμπάνια προτρέπει τους ανθρώπους που νοσούν να πάρουν τον έλεγχο της κατάστασής τους και να αναζητήσουν τη λύση που τους ταιριάζει για τη διαχείριση της νόσου.

Εστιάζοντας στις επιπτώσεις της Γυροειδούς Αλωπεκίας στη ζωή και την ψυχολογία των ατόμων που νοσούν, η καμπάνια περιλαμβάνει και φέτος προσωπικές μαρτυρίες της Δωροθέας Ιατρού, η οποία ζει με γυροειδή αλωπεκία από τα οκτώ της χρόνια, αλλά κατάφερε να διαχειριστεί θετικά την κατάστασή της και να γίνει "επικεφαλής" στη ζωή της.

Η καμπάνια επικοινωνείται στις πλατφόρμες Meta και Programmatic DV360, όπου πέτυχε πέρυσι εξαιρετικά αποτελέσματα στη δημιουργία awareness και engagement του κοινού.