Από την Publicis η νέα καμπάνια της La Roche – Posay
Πιστή στην αποστολή της να βελτιώνει το δέρμα των ασθενών με καρκίνο, η La Roche – Posay στηρίζει και φέτος τους ογκολογικούς ασθενείς με ποικίλες δράσεις. Στο πλαίσιο αυτών είναι και η νέα digital καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που συντόνισε η Publicis, creative agency του Publicis Groupe Greece, με κύριο μήνυμα «Πολεμάμε με Φροντίδα», και κεντρικό ήρωα τον ηθοποιό και μέλος της «οικογένειας» La Roche-Posay, Αντίνοο Αλμπάνη.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση για το πώς οι ασθενείς με καρκίνο μπορούν να αντιμετωπίσουν με φροντίδα τις ανεπιθύμητες ενέργειες από τις θεραπείες τους, μέσα από την προσωπική εμπειρία του που μοιράζεται μαζί τους ο ηθοποιός.
Κεντρικό asset της καμπάνιας είναι ένα long form film, που δημιούργησε η Publicis και προβάλλεται στα social media, το οποίο πλαισιώνεται από μια πληθώρα digital formats στο Facebook, Instagram και YouTube. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Plan A, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τρανού.