4 Ηats: Digital καμπάνια για την Inter Cars

Με πρωταγωνιστή τον Αλέξανδρο Τσουβέλα και τίτλο «Κλασική περίπτωση Inter Cars», η νέα digital καμπάνια της Inter Cars Greece, της πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης εταιρείας Aftermarket ανταλλακτικών οχημάτων είναι στον αέρα. Ο γνωστός κωμικός στο ρόλο του μηχανικού αυτοκινήτων αντιμετωπίζει διάφορους τύπους πελατών και τα προβλήματα που εκείνοι φέρνουν μαζί με το όχημά τους. Τα προβλήματα λύνει η Inter Cars και οι συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρείες.
Η ζωντάνια, το χιούμορ και η ρεαλιστική προσέγγιση του Αλέξανδρου Τσουβέλα μεταφέρει την καθημερινότητα της ζωής σε ένα συνεργείο. Την καμπάνια δημιούργησε η εταιρεία 4Hats Conceptual Agency και υλοποιείται μέσα από επτά βίντεο που σκηνοθέτησε ο Μάκης Παπαγεωργίου.
Ο CEO της Inter Cars, Χάρης Χρηστίδης δήλωσε: «Ως ηγέτιδα εταιρεία του Aftermarket ανταλλακτικών οχημάτων, η Inter Cars έχει ως προτεραιότητά της την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της και την οδική ασφάλεια των ιδιοκτητών και των αγαπημένων τους οχημάτων. Ευχαριστούμε τον Αλέξανδρο Τσουβέλα, που με το έξυπνό του χιούμορ κατάφερε να αποτυπώσει με μοναδικό τρόπο τις συνθήκες ενός συνεργείου και τύπους πελατών που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι εκεί. Ως εταιρεία, δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πάντα στο πλάι των ιδιοκτητών συνεργείων και θα προμηθεύουμε την αγορά με ανταλλακτικά και αξεσουάρ που εγγυώνται την ασφάλεια των οχημάτων και των οδηγών».