To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Johnnie Walker: Επαναλανσάρει το «Keep Walking» σε όλη την Αφρική

Johnnie Walker: Επαναλανσάρει το «Keep Walking» σε όλη την Αφρική

Η Something™ επιστρατεύτηκε για το επαναλανσάρισμα του «Keep Walking» στην Αφρική στρατολογώντας την επόμενη γενιά καταναλωτών ουίσκι και εμπνέοντας περισσότερους Αφρικανούς να βαδίσουν «με τόλμη και να αναλάβουν δράση».

Μετά την African Youth Survey 2020 ήταν σαφές ότι οι νέοι αναζητούσαν όλο και περισσότερο περιεχόμενο και ιστορίες που αντικατοπτρίζουν την πολιτιστική τους ταυτότητα. Η Something™ και οι ομάδες του Johnnie Walker είδαν την ευκαιρία να συνδεθούν με το νέο κοινό της Αφρικής και προσπάθησαν να ρίξουν τα φώτα της δημοσιότητας στους πραγματικούς ανθρώπους που ήδη αναλαμβάνουν δράση και να εμπνεύσουν το κοινό να ακολουθήσει το παράδειγμά τους, δίνοντας στο «Keep Walking» τοπικό πολιτιστικό νόημα, παρουσία και συνάφεια. Η Something™ συνεργάστηκε με τοπικά δημιουργικά και πλατφόρμες όπως την Melanin Unscripted, για να ζητήσει από όσους ήδη «κινούν τον κόσμο» να μοιραστούν τις ιστορίες τους.

Η καμπάνια αντί για ένα τρίλεπτο διαφημιστικό, αποτελείται από ένα ντοκιμαντέρ 50 λεπτών από μια δημιουργική ομάδα 200 ταλέντων από την Αφρική. Συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών καμπανιών ATL, τηλεόραση, digital, social και OOH για την προώθηση της ταινίας, η στρατηγική των media διαμορφώθηκε σε όλη την ήπειρο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα κανάλια σε κάθε περιοχή για να προσεγγίσει το κοινό.