Initiative: Νικήτρια στο media review της Coca-Cola Tρία Έψιλον
Η Initiative αναδείχθηκε νικήτρια στο media review που «έτρεξε» η Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διαδικασία συμμετείχαν, επίσης, οι Wavemaker, Dentsu και Publicis (MMS), ενώ βάσει εκτιμήσεων της αγοράς, το ύψος του λογαριασμού φαίνεται πως κυμαίνεται περί τα 3 εκατ. ευρώ.
H Coca-Cola Τρία Έψιλον εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48,5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Διανέμει εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα και τα Tsakiris Chips.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διαδικασία συμμετείχαν, επίσης, οι Wavemaker, Dentsu και Publicis (MMS), ενώ βάσει εκτιμήσεων της αγοράς, το ύψος του λογαριασμού φαίνεται πως κυμαίνεται περί τα 3 εκατ. ευρώ.
H Coca-Cola Τρία Έψιλον εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48,5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Διανέμει εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα και τα Tsakiris Chips.