
Spec 870.000 ευρώ από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κύρια ευθύνη την επέκταση της εταιρείας στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρα από το τηλεοπτικό spot, η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσω μίας σειράς digital υλικών καθώς και OOH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPay TV, Ραδιόφωνο και Digital μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα 360 επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η διερεύνηση των επιχειρηματικών σχέσεων της ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς με τους Τούρκους ομολόγους τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ360 επικοινωνία για την ανανεωμένη σειρά Bioten Hyaluronic Gold
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου προβολής και δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός για την Αγορά Υπηρεσιών Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Υπηρεσιών Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Περήφανοι για όλα όσα σε κάνουν Ολυμπιακό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory