To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η RTB House ενισχύει την παρουσία στην Ελλάδα

Η RTB House ενισχύει την παρουσία στην Ελλάδα
Η RTB House ενισχύει την παρουσία στην Ελλάδα

Η διεθνής τεχνολογική εταιρία, RTB House που δραστηριοποιείται στον χώρο του display advertising παρέχοντας personalized retargeting λύσεις βασιζόμενες στην καταναλωτική συμπεριφορά των online χρηστών, ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά εντάσσοντας στο δυναμικό της τον Αλέξανδρο Ρήγα ως Business Partner.

Όπως δήλωσε ο Daniel Surmacz, Chief Operating Officer της RTB House, «πιστεύουμε ότι η Ελλάδα παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες επιχειρησιακής ανάπτυξης, ενώ παράλληλα είναι μία απαιτητική αγορά. Με μεγάλη χαρά ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τον Αλέξανδρο Ρήγα. Είμαστε βέβαιοι ότι η βαθιά του γνώση και η μακρόχρονη εμπειρία του θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων μας και την ενδυνάμωση της θέσης της RTB House στην ελληνική αγορά».

Η συνεργασία ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2015 και ο κ. Ρήγας είναι υπεύθυνος για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας με στόχο την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου με νέους πελάτες σε επίπεδο b2b.

Ο Α. Ρήγας δραστηριοποιείται από το 2009 στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 2010 συν-ίδρυσε την brandsgalaxy.gr, ενώ από το 2011 έως το 2014 κατείχε διευθυντικές θέσεις στον Όμιλο Naspers που διαχειρίζεται ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο εταιριών ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τον Δεκέμβριο του 2014, δραστηριοποιείται ως  eBusiness Consultant. Είναι κάτοχος πτυχίου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδών), κάτοχος μεταπτυχιακού International Business, Strategy and Innovation από το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ και μιλάει πέντε γλώσσες.

«Είναι σε όλους γνωστό ότι η κατάσταση στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τις επιχειρήσεις. Για τον λόγο αυτό οι διαφημιζόμενοι καλούνται σήμερα- περισσότερο από ποτέ- να υπολογίζουν με μεγάλη προσοχή το διαθέσιμο budget τους. Για κάθε ευρώ που διαθέτουν θα πρέπει να εξασφαλίζεται η μεγαλύτερη δυνατή απόδοση και για τον λόγο αυτό το personalized retargeting, δηλαδή η εξατομικευμένη διαφήμιση των online χρηστών ανάλογα με την καταναλωτική τους συμπεριφορά, με την εξελιγμένη τεχνολογία της RTB House, αποτελεί τη βέλτιστη λύση και επιλογή», δήλωσε ο Α. Ρήγας.

Η RTB House λειτουργεί σε 33 αγορές και αγοράζει, για λογαριασμό των πελατών της διεθνώς, περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια ad impressions, ανά μήνα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2013 και προσφέρει τις υπηρεσίες της ήδη σε πολλές εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου.