Γιορτάζουμε κι αλλάζουμε!
Γιορτάζουμε κι αλλάζουμε!Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 1997
Σχεδόν 13 χρόνια πριν, έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά το BUSINESSTODAY. Το κλαδικό επιχειρηματικό newsletter που ήρθε για να προσφέρει άμεση άλλα έγκυρη, σύντομη αλλά μεστή, niche αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενημέρωση. Όπως σημείωνε ο Βαγγέλης Παπαλιός στην επετειακή συλλεκτική έκδοση για τα 10 χρόνια του οδηγού επικοινωνίας και marketing adbook: «Θεωρώντας πως η αγορά είναι ένας ζωντανός οργανισμός με συνεχείς μεταβολές, δημιουργήσαμε ένα ακόμα εργαλείο δουλειάς, επικεντρωμένο στη στενή παρακολούθηση της ειδησεογραφίας. Στις 3/12/1997 κυκλοφορεί το BUSINESSTODAY, ένα ημερήσιο newsletter που εξελίχθηκε ακολουθώντας τις επιταγές της τεχνολογίας, από καθημερινό fac σε καθημερινό e-mail με μορφή ηλεκτρονικού εντύπου, ώστε να ικανοποιήσει ουσιαστικά την ανάγκη για άμεση και περιεκτική πρωινή ενημέρωση… Ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία του adbusiness και έχοντας καθαρά ειδησεογραφικό χαρακτήρα, ικανοποίησε τις ανάγκες των απαιτητικών του χώρου για αντικειμενική ενημέρωσή τους».
Με σεβασμό στο χρόνο του αναγνώστη
Το κλαδικό επιχειρηματικό και συνδρομητικό ηλεκτρονικό δελτίο, με ειδησεογραφικό χαρακτήρα, ξεκίνησε σαν fax, αλλα σύντομα πέρασε στο e-mail, χωρίς όμως να αλλάζει το DNA του, τη φιλοσοφία που είχε εγκαινιάσει λίγα χρόνια πριν το adbusiness και έχει για βασικούς πυλώνές της τη σύντομη αποτύπωση της πληροφορίας και την αποφυγή της στείρας αναπαραγωγής Δελτίων Τύπου. Από την πρώτη μέρα της έκδοσής του, το BUSINESSTODAY προσφέρει μεστή ενημέρωση για το χώρο της επικοινωνίας και του marketing, σεβόμενο το χρόνο του αναγνώστη. Από το 1997, που ήταν μόλις μια σελίδα, μέχρι σήμερα, που έχει γίνει ένα πολυσέλιδο καθημερινό εργαλείο, η λογική του ήταν να «αποκωδικοποιεί» την πληροφορία για τον αναγνώστη-χρήστη.
Στόχος του από την αρχή ήταν να απευθύνεται στους Decision Makers-Opinion Leaders της αγοράς του marketing και της επικοινωνίας, στο χώρο των υπηρεσιών, του εμπορίου και της βιομηχανίας, προσφέροντας καθημερινή έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τις εξελίξεις στον ελληνικό και διεθνή χώρο, τα επίκαιρα γεγονότα, τις μετακινήσεις στελεχών, αλλά και τις τάσεις που αναδύονται. Παράλληλα, πάντα επέμενε στην ουσία, δημοσιεύοντας χρηστικά στοιχεία τηλεθέασης και ερευνών και εστιάζοντας με αξιοπιστία και αντικειμενικότητα στον πυρήνα των πραγμάτων, ώστε να αποτελεί ένα δυνατό και πλήρες εργαλείο για το σύγχρονο επαγγελματία και παράλληλα να λειτουργεί σαν το πιο ευέλικτο, άμεσο και αποδοτικό μέσο επικοινωνίας και προβολής των εταιρειών του χώρου του marketing και της επικοινωνίας.
Η νέα εποχή
Από την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου όταν και συμπληρώθηκαν 3.000 εκδόσεις, το BUSINESSTODAY απέκτησε νέα μορφή. Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση του advertising.gr, της νέας πρότασης της Direction, το BUSINESSTODAY αποκτά νέο στήσιμο και δυνατότητες. Εκσυγχρονίζεται ακολουθώντας το κλίμα της εποχής και συμβαδίζει με τις νέες απαιτήσεις του αναγνωστικού κοινού. Πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό μπαίνει στην νέα περίοδο του. Φυσικά, όμως, σε καμία περίπτωση δεν προχωρά σε εκπτώσεις στην φιλοσοφία του: να ενημερώνει από χθες για όσα θα γίνουν αύριο…