Ευρωπαϊκό spec από τη Heinz
Ευρωπαϊκό spec από τη HeinzΣε αναθεώρηση του ευρωπαϊκού δημιουργικού της λογαριασμού προχωρά η Heinz, σε μια εξέλιξη που τερματίζει την οκτάχρονη συνεργασία της με την Abbott Mead Vickers BBDO. Η Haystack είναι εκείνη που διαχειρίζεται τη διαγωνιστική διαδικασία και έχει ήδη αποστείλει το σχετικό αίτημα στις υποψήφιες δημιουργικές εταιρείες.
Σύμφωνα με το Brief, η νικήτρια εταιρεία θα κληθεί να αναπτύξει brand καμπάνιες για τη μάρκα Heinz στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη. Η AMV αποτελούσε βασική συνεργάτιδα της μάρκας από το 2007, όταν είχε κερδίσει τον σχετικό διαγωνισμό από τις Bartle Bogle Hegarty, Lowe και Grey, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα συμμετάσχει στον νέο διαγωνισμό. Τον Μάρτιο, η Heinz προχώρησε σε συγχώνευση με την Kraft Foods, δημιουργώντας έτσι την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων του κόσμου.
\"Η Heinz έχει συμπεριλάβει στη shortlist δημιουργικές εταιρείες, που θα διαγωνιστούν για τα ευρωπαϊκά branded προϊόντα της, ώστε να μεγιστοποιήσει τις ευκαιρίες ανάπτυξης των επιχειρήσεών της\" ανέφερε σχετική ανακοίνωση.