ΕΟΤ: Πρόγραμμα 610 χιλ. ευρώ για προβολή στο Trip Advisor

Στην έγκριση του προγράμματος
διαφημιστικής προβολής ύψους
607.600 ευρώ (με ΦΠΑ) στο Τrip
Advisor προχώρησε o EOT.
Συγκεκριμένα, θα υλοποιηθεί διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα εντός της περιόδου Ιουνίου-Νοεμβρίου 2022, στις παρακάτω αγορές: ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισραήλ, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες, όπως σημειώνεται από τον ΕΟΤ, δείχνουν μια διαρκή τάση ανάκαμψης μετά την πανδημία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των μοναδικών χρηστών του Trip advisor είναι εξαιρετικά υψηλός.
Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει δύο βασικά waves:
Συγκεκριμένα, θα υλοποιηθεί διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα εντός της περιόδου Ιουνίου-Νοεμβρίου 2022, στις παρακάτω αγορές: ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισραήλ, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες, όπως σημειώνεται από τον ΕΟΤ, δείχνουν μια διαρκή τάση ανάκαμψης μετά την πανδημία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των μοναδικών χρηστών του Trip advisor είναι εξαιρετικά υψηλός.
Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει δύο βασικά waves:
- Το wave (1) θα στοχεύει σε χρήστες που αναζητούν sea &sun διακοπές σε ανταγωνιστικούς μεσογειακούς προορισμούς, προβάλλοντας το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
- Το wave (2) θα στοχεύσει σε χρήστες από τις παραπάνω αγορές (εκτός των ΗΠΑ και του Καναδά) οι οποίοι αναζητούν ανταγωνιστικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς για διακοπές.