To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δήμος Ιωαννιτών: Spec 120.000 ευρώ για ψηφιακή καμπάνια προβολής

Δήμος Ιωαννιτών: Spec 120.000 ευρώ για ψηφιακή καμπάνια προβολής

O Δήμος Ιωαννιτών πραγματοποιεί διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών στοχευμένης ψηφιακής προβολής των Ιωαννίνων σε Γερμανία και Ολλανδία-Κάτω Χώρες και ειδικότερα την υλοποίηση στοχευμένης ψηφιακής καμπάνιας προβολής για την προώθηση των Ιωαννίνων σε επιλεγμένα μέσα για τις προαναφερθείσες αγορές στόχο.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ είναι 119.999,99 ευρώ και η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2025 ώρα 15:00 μ.μ.

H ψηφιακή καμπάνια προβολής (Digital Advertising Campaign) που θα εκπονηθεί θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ακριβές πλάνο βάσει στρατηγικής στόχευσης, με συγκεκριμένα κανάλια-πλατφόρμες, στόχους (KPIs), αγορές-στόχο (target markets), κοινό-στόχο (audience), διάρκεια και content assets που θα αξιοποιηθούν.

Ειδικότερα, η ψηφιακή καμπάνια προβολής θα περιλαμβάνει:

Α. Καμπάνια Video Awareness στοχευμένη σε Premium Audience

Υλοποίηση video awareness καμπάνια σε premium ταξιδιωτικό κοινό μέσω πλατφόρμας ταξιδιωτικού marketing. Στόχος της καμπάνιας είναι να φέρει τον επιλεγμένο προορισμό των Ιωαννίνων στο προσκήνιο σε υποψήφιους ταξιδιώτες - με πρόθεση ή επιθυμία για ταξίδι - που αναζητούν ως ταξιδιωτικό προορισμό την Ελλάδα ή ανταγωνίστριες χώρες, συνδυάζοντας μια ποικιλία data sources και real-time signals της πρόθεσης των ταξιδιωτών που επιτρέπει τη δημιουργία premium audiences.

Για τη στοχευμένη προώθηση στο κοινό-στόχο των Ιωαννίνων, μέσω της data driven προσέγγισης της πλατφόρμας θα αξιοποιηθούν ταξιδιωτικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο καθώς και ιστορικά δεδομένα, δημογραφικά στοιχεία, context και affinity targeting.

   Υλοποίηση μιας data-driven καμπάνιας video awareness, αξιοποιώντας διάφορες πηγές δεδομένων και real-time signals της πρόθεσης των ταξιδιωτών.

   Χρησιμοποίηση πραγματικών και ιστορικών ταξιδιωτικών δεδομένων, δημογραφικών στοιχείων, context και affinity targeting για την προσέγγιση του κοινού-στόχου των Ιωαννίνων.

   Δυνατότητα καταγραφής searches και bookings που έγιναν στον προορισμό και αποδεικνύουν την επίδραση και αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης καμπάνιας.

B. Καμπάνια Native Advertising

Υλοποίηση Native Advertising καμπάνιας για την προώθηση του προορισμού των Ιωαννίνων σε υποψήφιους ταξιδιώτες με πρόθεση ή επιθυμία να επισκεφθούν την Ελλάδα ή ανταγωνίστριες χώρες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Native Advertising, να ενσωματώνεται αβίαστα στις σελίδες που επισκέπτεται ο χρήστης, επιτρέποντας το ακριβές targeting.

   Υλοποίηση καμπάνιας Native Advertising που εναρμονίζεται με το περιεχόμενο, την εμφάνιση και την αίσθηση του μέσου όπου εμφανίζεται, δημιουργώντας μια διαδραστική εμπειρία για τον ταξιδιώτη.

   Αξιοποίηση των δυνατοτήτων targeting του Native Advertising, συμπεριλαμβανομένων του contextual targeting, behavioral targeting, και geographical targeting.

   Δημιουργία περιεχομένου που ταιριάζει στην επιλεγμένη πλατφόρμα, ενθαρρύνει τη διαδραστικότητα και προωθεί τα ταξίδια στα Ιωάννινα.

   Ανάλυση δεδομένων στόχευσης και στατιστικών μέσω Server Side Tracking (SST) τεχνολογίας που θα ενσωματωθεί στον προς προώθηση ιστότοπο.

TAGS: specs