Valvoline: Δημιουργικό και Media spec
Valvoline: Δημιουργικό και Media specΣε δημιουργική και Media αναθεώρηση προχωρά η μάρκα λιπαντικών Valvoline, σε μια προσπάθεια να «μιλήσει» σε 20αρηδες και 30αρηδες, οι οποίοι έχουν πάθος με τα αυτοκίνητά τους και θέλουν να κάνουν πράγματα για τους εαυτούς τους.
Πρόθεση της Valvoline είναι να εγκαθιδρύσει μια σταθερή ροή digital περιεχομένου και να βρει νέες ιδέες για να γιορτάσει την 150η επέτειό της την επόμενη χρονιά. Συνολικά, η εταιρεία που ανήκει στην Ashland, ξοδεύει περί τα 22 εκατομμύρια δολάρια σε Media ανά έτος. Στο spec συμμετέχουν και οι Young & Rubicam, Grupo Gallegos, οι οποίες διατηρούν ήδη συνεργασία με το brand.