«The Wedding Rice» από τη McCann Athens

Στην Ελλάδα, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 53.896
γάμοι, συνοδευόμενοι από το παραδοσιακό «πέταμα» του ρυζιού, ένα
έθιμο που στόχο έχει να «ριζώσει»
ο γάμος ή, αλλιώς, μια ευχή για
ευγονία και σταθερότητα. Ωστόσο, σε αυτήν τη διαδικασία εκατοντάδες τόνοι βρώσιμου ρυζιού
καταλήγουν στα
σκουπίδια, ενώ
την ίδια στιγμή, η
εγχώρια παραγωγή αγωνίζεται να
καλύψει τη ζήτηση των Ελλήνων
καταναλωτών.
Το Wikifarmer, σε συνεργασία με τον Α' Αγροτικό Συνεταιρισμό Ορυζοπαραγωγών Χαλάστρας, δημιουργεί ένα πρωτότυπο προϊόν, το The Wedding Rice, το οποίο διαθέτει μέσω του site του σε προνομιακή τιμή. Έτσι, δίνει λύση σε αυτό το ζήτημα, αξιοποιώντας το μη εμπορεύσιμο ρύζι που απορρίπτεται λόγω ορισμένων εμπορικών προτύπων. Το «χαμένο» αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών. Αποτέλεσμα: Οι αγρότες κερδίζουν και η σπατάλη μειώνεται, κάνοντας μια παράδοση βιώσιμη και διασφαλίζοντας ότι κάθε βρώσιμος κόκκος ρυζιού καταλήγει στο πιάτο κι όχι στο πάτωμα.
«Η διαφήμιση έχει αλλάξει. Έχουμε αφήσει πίσω τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης. Δεν είναι πλέον απλώς ένα τηλεοπτικό σποτ ή μια καμπάνια στα social media. Διαφήμιση σήμερα σημαίνει να αναγνωρίζεις προβλήματα και να βρίσκεις λύσεις μέσα από τους ίδιους τους πελάτες σου. Κι αν χρειαστεί να δημιουργήσεις ένα προϊόν από το μηδέν για να λύσεις ένα ζήτημα, τότε αυτό είναι που πρέπει να κάνεις. Ο στόχος είναι να πεις κάτι αληθινό στον καταναλωτή, να αγγίξεις ένα υπαρκτό πρόβλημα και να έχεις πραγματικό impact, να συμβάλεις στην αλλαγή προς το καλύτερο. Κι αυτό μπορεί να ξεκινήσει ακόμα κι από έναν κόκκο ρυζιού», δήλωσε στο Business Today ο Creative Director της McCann Athens, Πάνος Παγώνης.
Το Wikifarmer, σε συνεργασία με τον Α' Αγροτικό Συνεταιρισμό Ορυζοπαραγωγών Χαλάστρας, δημιουργεί ένα πρωτότυπο προϊόν, το The Wedding Rice, το οποίο διαθέτει μέσω του site του σε προνομιακή τιμή. Έτσι, δίνει λύση σε αυτό το ζήτημα, αξιοποιώντας το μη εμπορεύσιμο ρύζι που απορρίπτεται λόγω ορισμένων εμπορικών προτύπων. Το «χαμένο» αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών. Αποτέλεσμα: Οι αγρότες κερδίζουν και η σπατάλη μειώνεται, κάνοντας μια παράδοση βιώσιμη και διασφαλίζοντας ότι κάθε βρώσιμος κόκκος ρυζιού καταλήγει στο πιάτο κι όχι στο πάτωμα.
«Η διαφήμιση έχει αλλάξει. Έχουμε αφήσει πίσω τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης. Δεν είναι πλέον απλώς ένα τηλεοπτικό σποτ ή μια καμπάνια στα social media. Διαφήμιση σήμερα σημαίνει να αναγνωρίζεις προβλήματα και να βρίσκεις λύσεις μέσα από τους ίδιους τους πελάτες σου. Κι αν χρειαστεί να δημιουργήσεις ένα προϊόν από το μηδέν για να λύσεις ένα ζήτημα, τότε αυτό είναι που πρέπει να κάνεις. Ο στόχος είναι να πεις κάτι αληθινό στον καταναλωτή, να αγγίξεις ένα υπαρκτό πρόβλημα και να έχεις πραγματικό impact, να συμβάλεις στην αλλαγή προς το καλύτερο. Κι αυτό μπορεί να ξεκινήσει ακόμα κι από έναν κόκκο ρυζιού», δήλωσε στο Business Today ο Creative Director της McCann Athens, Πάνος Παγώνης.