Ryanair: Στη Dare ο ευρωπαϊκός λογαριασμός
Ryanair: Στη Dare ο ευρωπαϊκός λογαριασμόςΗ ίδια εταιρεία είχε συνεργαστεί με τον αερομεταφορέα το 2014 πάνω σε συγκεκριμένο project, δημιουργώντας έτσι την πρώτη πανευρωπαϊκή του καμπάνια, τον Απρίλιο. Προηγουμένως και για περισσότερα από 20 χρόνια, η Ryanair δεν είχε συνεργαστεί ξανά με άλλη αεροπορική εταιρεία.
\"Διαθέτουμε συναρπαστικές καινοτομίες, που θέλουμε νε επικοινωνήσουμε μέσα στα δυο επόμενα χρόνια. Η Dare μας βοήθησε να καταγράψουμε θετική πορεία το 2014 και μας αρέσει που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε με αυτή\" τόνισε σχετικά ο chief marketing officer της Ryanair, Kenny Jacobs.
Σημειώνεται πως τα media της αεροπορικής χειρίζεται η MediaCom, ενώ την προηγούμενη χρονιά ξόδεψε σε media σκοπούς, σύμφωνα με τη Nielsen, περί τα 6,7 εκατομμύρια λίρες.